تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798712738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كاهش میزان شهریه دوره جدید فیلم‌سازی مهم‌ترین تغییر صورت گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: زهرا رجایی سرپرست دفتر آباده:
كاهش میزان شهریه دوره جدید فیلم‌سازی مهم‌ترین تغییر صورت گرفته است
حذف روش‌های تبلیغاتی قدیمی كه بازدهی بسیار پایین داشتند و نیروی بسیار بالایی را از كاركنان دفتر آباده می‌گرفتند و جایگزینی روش‌های جدیدتر با دامنه مخاطب بیشتر مهم‌ترین تغییری بود كه در حوزه‌ی تبلیغات صورت گرفت.


به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوان؛ حذف روش‌های تبلیغاتی قدیمی كه بازدهی بسیار پایین داشتند و نیروی بسیار بالایی را از كاركنان دفتر آباده می‌گرفتند و جایگزینی روش‌های جدیدتر با دامنه مخاطب بیشتر مهم‌ترین تغییری بود كه در حوزه‌ی تبلیغات صورت گرفت.

زهرا رجایی دانشجوی كارشناسی ارشد پژوهش هنر است و بیشتر در حوزه موسیقی و نقاشی فعالیت می‌كند. از سال 1384 به‌عنوان پرسنل دفتر انجمن در شهرستان آباده مشغول به كار شده است و از سال 89 سرپرستی دفتر آباده را به عهده دارد. ازجمله سوابق او می‌توان به مسئولیت اجرایی جشنواره‌ی هنرهای تجسمی استان فارس اشاره كرد.

دفتر آباده یكی از دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران است كه از سال 1389 موفق به برگزاری دوره آموزش فیلم‌سازی نشده بود و فعالیت آموزشی خود را تنها در حوزه برگزاری كلاس‌های آموزشی تك‌درس ادامه می‌داد. به گفته زهرا رجایی سرپرست دفتر آباده طبق آسیب‌شناسی‌های انجام‌شده، مهم‌ترین دلیل عدم برگزاری دوره آموزش فیلم‌سازی در این دفتر بالا بودن شهریه این دوره‌ها در سال‌های اخیر بود. شهریه‌ای كه با توجه به سطح اقتصادی شهرستان آباده مبلغ بالایی به‌حساب می‌آمد. همین‌طور به دلیل سیاست‌گذاری دوره‌های پیشین مبنی بر اختصاص تجهیزات جدید فیلم‌سازی به دفاتری كه دوره آموزش فیلم‌سازی برگزار می‌كردند بسیاری از فیلم‌سازان این شهر و همین‌طور هنرجویانی كه در قالب دوره‌های آموزشی تك‌درس آموزش‌دیده بودند موفق به ساخت فیلم نمی‌شدند یا با محدودیت زیادی در این مورد مواجه بودند. از این رو انگیزه‌ای برای شركت در دروه‌های آموزش فیلم‌سازی انجمن بین علاقه‌مندان این شهر و شهرستان‌های اطراف وجود نداشت.

رجایی اصلی‌ترین دلیل توجه علاقه‌مندان به دوره آموزشی امسال را پایین آمدن قابل‌توجه میزان شهریه و مهم‌تر از آن امكان پرداخت شهریه به‌صورت اقساطی دانست.

زهرا رجایی در پایان از بازخورد رضایت بخش در خصوص كیفیت آزمون روز جمعه و رضایت بالای داوطلبان از تنوع سوالات امتحانی خبرداد و نیز اشاره كرد: برخی از داوطلبان زمان یك ساعت و سی دقیقه‌ای آزمون را به دلیل شكل سوالات و تمركز بر روی قوه‌ی تخیل و داستان پردازی داوطلبان كم دانستند. وی ابراز امیدواری با توجه به بازخوردهای اخذ شده كه در قالب برگه‌های نظرسنجی معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران از شركت كنندگان در آزمون اخذ شده نواقص موجود در آزمون های بعدی برطرف شود.
   
سرپرست دفتر آباده تغییر روش‌های تبلیغاتی اعمال شده در این دوره را دومین دلیل مهم برای افزایش استقبال از آزمون سراسری دوره جدید فیلم‌سازی دانست و افزود: پیگیری كه از طرف كاركنان دفتر آباده در مورد نصب درست و كامل پوسترها در سطح شهر و شهرستان‌های اطراف صورت گرفت باعث شده پوشش تبلیغاتی این دوره بسیار افزایش پیدا كند. همین‌طور پوستر این دوره به دلیل هماهنگی انجام‌شده با نشریات استانی به همراه این نشریات توزیع‌شده و نیز با هماهنگی اداره پست به همراه قبوض خدماتی پوستر دوره فیلم‌سازی در سطح منازل شهر آباده نیز توزیع شد.

رجایی حذف روش‌های تبلیغاتی قدیمی كه بازدهی بسیار پایین داشتند و نیروی بسیار بالایی را از كاركنان دفتر آباده می‌گرفتند و جایگزینی روش‌های جدیدتر با دامنه مخاطب بیشتر را مهم‌ترین تغییر در حوزه‌ی تبلیغات انجام‌شده دانست.

با این حال زهرا رجایی مدت‌زمان كم برای تبلیغات را مهم‌ترین آسیب این دوره دانست و گفت: با توجه به بازخوردی كه از علاقه‌مندان به شركت در این آزمون گرفته‌ایم. و نیز درخواست‌های پرتعدادی كه باوجود برگزار شدن آزمون سراسری هنوز از طرف متقاضیان برای شركت در دوره جدید آموزشی مطرح است، به دلیل مدت‌زمان كمی كه برای تبلیغات این دوره در نظر گرفته شده بود باعث شد تا بسیاری از علاقه‌مندان برای شركت در این آزمون موفق به ثبت‌نام و شركت در آزمون سراسری روز جمعه 23 آبان نشوند.

دفتر آباده آزمون كتبی روز جمعه 23 آبان را با حضور 21 داوطلب برگزار كرده است. این در حالی ست كه در طی سه دوره قبلی به دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد متقاضیان آزمون دوره فیلم‌سازی در این دفتر برگزار نمی‌شده است.


انتهای پیام/ اس








تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن