تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819225435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موردی ازدریافت زیرمیزی پزشکان در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: موردی ازدریافت زیرمیزی پزشکان در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است شهرکرد- ایرنا- رییس سازمان نظام پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: از زمان اجرای فاز سوم طرح جامع نظام سلامت تاکنون موردی از دریافت زیرمیزی به سامانه 1690 در استان گزارش نشده است.


دکتر "محمود جاوید" روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قبل از اجرای فاز سوم طرح جامع نظام سلامت، ستاد استانی نظارت بر تعرفه های پزشکی تشکیل و در جلسات متعدد با پزشکان متخصص استان اهداف این طرح تشریح شد.
وی افزود: در این ستاد الزامات قانونی این طرح برای پزشکان متخصص تشریح و در خصوص دریافت تعرفه های غیرمتعارف از سوی برخی پزشکان متخصص تذکر داده شد.
دکتر جاوید ادامه داد: چهارمحال و بختیاری قبل از اجرای فاز سوم طرح تحول نظام سلامت نیز جزو استان های پاک در خصوص دریافت تعرفه های غیرمتعارف است.
رییس سازمان نظام پزشکی استان از مردم خواست از پرداخت هر گونه وجه در مراکز درمانی بابت اعمال جراحی به پزشکان خودداری کنند.
دکتر جاوید همچنین تاکید کرد: شهروندان استان اگر پزشکی به دلیل پرداخت نکردن تعرفه غیرمتعارف از ارائه خدمات درمانی و اعمال جراحی خودداری کرد، مورد را به سامانه 1960 گزارش دهند.
درفاز سوم طرح نظام جامع سلامت، کتاب ارزش گذاری خدمات سلامت پس از 31 سال بازنگری شد که درآن، بیش از 300 خدمت جدید پزشکی و درمانی زیرپوشش حمایت های بیمه ای قرار می گیرد.
در این طرح هزینه بستری برای روستائیان به سه درصد و برای شهرنشینان از 10 درصد به هفت درصد کاهش می یابد.
7361/558/


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن