تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815439600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن شناسی یکی از وظایف مهم ائمه جماعات دانشگاه ها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری: دشمن شناسی یکی از وظایف مهم ائمه جماعات دانشگاه ها است تهران- ایرنا- معاون فرهنگی - سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور دشمن شناسی را یکی از وظایف مهم ائمه جماعات دانشگاه های کشور برشمرد و از فعالیت 4 هزار امام جماعت در دانشگاه های کشور خبر داد.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها (مأوا)، حجت الاسلام سیدمجید قریشی، حضور ائمه جماعات در دانشگاه ها را بسیار تاثیرگذار دانست.
وی با بیان اینکه 4 هزار امام جماعات در دانشگاه های کشور فعالیت دارند، افزود: حدود 800 هیات دانشجویی نیز در دانشگاه های کشور فعالیت می کنند.
معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، وجود هیات ها و امام جماعات را یکی از ظرفیت های مهم در دانشگاه ها عنوان کرد و گفت: رفتار و سخنان ائمه جماعات به عنوان نمایندگان دین تلقی می شود.
وی با اشاره به اینکه ائمه جماعات خوب و یا بد به عنوان نمایندگان اسلام در دانشگاه ها معرفی می شوند، افزود: امروز در شرایطی هستیم که دین در جهان با سرعت چشمگیری در حال گسترش است.
معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگلی ولی فقیه در دانشگاه ها به اتفاقات پس از بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: پس از این اتفاق ها انسان متوجه می شود که چه گنج بزرگی در این ویرانه ها بود و امروز اهل سنت می گویند که تنها شیعه و مرجعیت است که با استقامت به داد اهل سنت می رسد.
وی با تصریح بر اینکه روزی ایران اسلامی این چنین بدرخشد برای خیلی ها سخت بود، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در برابر مثلث شوم یهود و نصرا و «نفاق» در قالب داعش و عربستان و... ایستاده است.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: پایداری و استقامت این ملت و آن خط روشن امام راحل و فرزند صالحش که توانست کشتی را اینگونه رهبری کند جزو افتخارات کشور است.
وی با اشاره به اینکه ما امروز در دانشگاه ها با جوانانی سرو کار داریم که باید در آینده بیایند این مدیریت را به عهده بگیرند، یادآور شد: بسیاری از تحرکات در حوزه فرهنگی این است که دشمن در تلاش برای جدایی جوانان از این باورها است.
این مقام مسوول ایجاد 161 شبکه ماهواره ای فارسی زبان را تلاش دشمنان علیه ایران اسلامی عنوان کرد و متذکر شد: دشمن تمام انرژی خود را گذاشته تا اخبار و برنامه های ایران دیده نشود و دنیای مجازی در حال تغییر است.
وی به سال نامگذاری اقتصاد و فرهنگ اشاره کرد و افزود: ائمه جماعات دانشگاه ها که مصادیق بارز فرماندهان جنگ نرم هستند باید برنامه ریزی کرده و رصد کنند و براساس نیاز مخاطب مطالب را آماده کنند.
حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه نمی شود با تمام دانشجویان به یک زبان صحبت کرد، یادآور شد: ائمه جماعات این فرصت را دارند که با تمام آنها به صورت جداگانه صحبت کنند و رفاقت نزدیک روحانیون با قشر جوان موجب برطرف شدن مشکلات آنها می شود.
وی عضویت دانشجویان در شبکه های اجتماعی را از مشکلات دیگر این قشر عنوان کرد که گاهی برخی از دانشجویان بیشتر زمان خود را در شبکه های اجتماعی کذرانده و دنیایی برای او ایجاد شده که به دنبال آن نیز مشکلات متعددی نیز برای آنها در زندگی رخ داده است.
معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور، دشمن شناسی شبکه ها و بررسی و تجلیل های قرارگاه های دشمن را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: دشمن شناسی یکی از وظایف مهم ائمه جماعات دانشگاه ها است.
فراهنگ**9129**1601**


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن