تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819803740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهداشت محیط زندگی در سلامتی جسمی و روانی انسان تاثیرگذار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بهداشت محیط زندگی در سلامتی جسمی و روانی انسان تاثیرگذار است تبریز- ایرنا - فرماندار آذرشهر گفت: بهداشت محیط زیست در سلامتی جسمی و روانی مردم نقش مهم و اساسی ایفا می کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حیدر صادقی روز یکشنبه در جلسه کار گروه بهداشت و محیط آذرشهر افزود: محیط زندگی فردی و اجتماعی مردم هر چقدر بهداشتی و عاری از آلودگی های مختلف زیست محیطی باشد رشد سلامتی و طول عمر انسان بیشتر خواهد شد.
وی اظهارکرد: بهداشتی بودن محیط زندگی انسان امری فراگیر و همگانی است که باید همه مردم و مسوولان دراین جهت احساس مسوولیت کرده و به سهم خود اقدامات لازم را بعمل آورند.
رییس کارگروه بهداشت محیط شهرستان آذرشهر خاطر نشان کرد: عوامل و منابع موثرآلودگی های بهداشت محیط باید شناسایی و با انجام راه کارهای علمی و اصول از آنها جلوگیری و کنترل شود.
فرماندار آذرشهر یادآوری کرد: یکی از این عوامل بسیار آشکار و گسترده آلودگی زباله های خانگی و صنعتی شهرها و روستاها می باشد که جمع آوری و دفع و دفن آنها باید طوری صورت گیرد که خودشان دوباره منشاء آلودگی محیط زیست نشوند.
صادقی به جمع آوری و دفع و دفن زباله های خانگی و صنعتی و همچنین کنترل سگ های ولگرد به هر طریق ممکن تاکید کرد و گفت: شهرداران و دهیاران و مراکز بهداشت محیط باید سازکارهای لازم را بکار گرفته و آنها را انجام دهند.
دراین جلسه مسوول بهداشت محیط آذرشهر از354 مورد حیوان گزیده و معدوم شدن 600 قلاده سگ خبر داد و گفت: غیر بهداشتی بودن محیط زیست عامل تکثیر حیوانات گزنده و سگ های ولگرد و همچنین بیماریهای ناشی از آن است.
علیرضا افسری با اشاره به لزوم تزریق و درمان به موقع بیماران حیوان گزیده و گاز گرفته شده اضافه کرد: محله های اصلی پرورش و تکثیر حیوانات گزنده محیط های غیر بهداشتی و مکانها دفن و دفع زباله های خانگی می باشد که دفن اصولی و به موقع آنها موجب کاهش این حیوانات خواهد بود.
دراین جلسه همچنین اعلام شد: در شهرستان آذرشهر روزانه حدود 75 تن زباله خانگی تولید می شود که این زباله ها توسط خودروهای زباله شهرداریها و امکانات مکانیکی دهیاری های روستاها جمع آوری و در محل های تعیین شده دفع می شود.
7226/ 1495


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن