تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819008108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت های شهرک های صنعتی و نمایشگاه های قزوین تفاهم نامه همکاری امضاء کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شرکت های شهرک های صنعتی و نمایشگاه های قزوین تفاهم نامه همکاری امضاء کردند قزوین-ایرنا- شرکت شهرک های صنعتی قزوین به منظور حمایت از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی در بخش بازار از طریق شرکت در نمایشگاه ها و معرفی محصولات و توانمندی های خود با شرکت نمایشگاه های بین المللی استان تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، مدیرعامل این شرکت روز یکشنبه در جریان عقد این تفاهم نامه گفت: با انعقاد این تفاهم نامه و تبادل تجربیات و گسترش همکاری بین شرکت شهرکهای صنعتی و شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین ، گام های موثری در زمینه معرفی هر چه بهتر محصولات و تولیدات واحدهای صنعتی استان برداشته شود.
"عبدالقهار ناصحی" افزود: حضور در نمایشگاه ها می تواند موجب بازاریابی بهتر محصولات تولیدی شرکت های فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین نیز در این مراسم با اشاره به توانمندیهای موجود در حوزه نمایشگاه برای نمایش ظرفیت های بالقوه صنعتی و تولیدی استان، افزود: نمایشگاه بعنوان ویترین فعالیتهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان محسوب می شود و افزایش تعامل میان صنعت و نمایشگاه می تواند زمینه ساز ورود هرچه بیشتر محصولات تولیدی قزوین به بازاهای جهانی باشد.
"هادی نیک فطرت" اظهار کرد: از مهمترین اهداف این تفاهم نامه می توان کمک به توسعه بازار و همکاری های فنی و اقتصادی و فناوری واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی و صنایع کوچک استان، کمک به بازدید صاحبان واحدهای صنعتی از نمایشگاه‏ها و معرفی توانمندیهای صنعتی در سطح استان و کشور و آشنایی با نیازهای بازار و مشتریان و همکاری در برگزاری تورهای نمایشگاهی و اعزام هیات‏های تجاری داخلی و خارجی اشاره کرد.
7392/ 614


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن