تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818827777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان تعیین شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با حکم ربیعی: مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان تعیین شد تهران - ایرنا - با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وحیده نگین رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی به عنوان «مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده» منصوب شد.


به گزارش روز شنبه ایرنا، "همکاری در طراحی و اجرای الگوی اسلامی – ایرانی اشتغال بانوان"؛ "مطالعه و ارائه راهکار های بهبود وضعیت رفاهی زنان، بالاخص زنان آسیب پذیر"؛ "مطالعه و ارائه راهکارهای ارتقای عدالت جنسیتی در ابعاد مرتبط با ماموریت های وزارتخانه"؛ "تلاش در جهت اصلاح سیاست های جنسیتی نظام بیمه"؛ "شناسایی مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهای بهبود وضعیت زنان در محیط کار"؛ "تلاش در جهت توانمندسازی و ارتقا اثربخشی سازمان های مردم نهاد فعال در زمینه امور زنان" و "ارائه راهکارهای استفاده از ظرفیت های سازمانی وزارتخانه برای توانمندسازی و بهبود کیفیت زندگی زنان گروه های هدف" از جمله اولویت های وظایف مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده عنوان شده است.
متن حکم انتصاب وحیده نگین رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی به سمت "مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده" به شرح زیر است:
"سرکار خانم دکتر وحیده نگین نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند سرکار عالی به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان «مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده" منصوب می شوید.
تحقق اهداف عالی دولت تدبیر و امید در ابعاد اجتماعی و اقتصادی، بدون در نظر داشتن نقش زنان ناممکن است. توانمندسازی نیز از جمله مهم ترین برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و زنان از بزرگ ترین گروه های هدف توانمندسازی به شمار می آیند. تقویت عدالت جنسیتی، ارتقا توانمندی زنان برای شکوفایی فردی، تحکیم بنیان خانواده و ایفای نقش اجتماعی فعال، نیازمند ارائه ایده های خلاق و طراحی برنامه های مناسب است. انتظار می رود با جدیت و تعهد و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در وزارتخانه، بتوانید وظایف محوله را با اولویت موارد زیر به انجام برسانید:
- پیشنهاد قوانین و لوایح مرتبط با حوزه زنان و خانواده برای افزایش کیفیت زندگی زنان و تحکیم بنیان خانواده
- ارائه راهکارهای استفاده از فرصت های قانونی، اعتباری و مالی به منظور توسعه و ساماندهی فعالیت های زنان در حوزه های تعاون و مشاغل خانگی با رویکرد اشتغالزایی، کارآفرینی و بهبود معیشت و رفاه بانوان
- همکاری در طراحی و اجرای الگوی اسلامی – ایرانی اشتغال بانوان
- مطالعه و ارائه راهکارهای بهبود وضعیت رفاهی زنان، بالاخص زنان آسیب پذیر
- مطالعه و ارائه راهکارهای ارتقای عدالت جنسیتی در ابعاد مرتبط با ماموریت های وزارتخانه
- تلاش در جهت اصلاح سیاست های جنسیتی نظام بیمه
- شناسایی مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهای بهبود وضعیت زنان در محیط کار
- تلاش در جهت توانمندسازی و ارتقای اثربخشی سازمان های مردم نهاد فعال در زمینه امور زنان
- ارائه راهکارهای استفاده از ظرفیت های سازمانی وزارتخانه برای توانمندسازی و بهبود کیفیت زندگی زنان گروه های هدف
امیدوارم خدمتگزاری جنابعالی توام با موفقیت، ارتقای سطح تدبیر در سیاست ها و برنامه ها و زایش امیدهای بیشتر برای زنان ایران باشد. توفیق روزافزون سرکارعالی را از خداوند متعال خواستارم.
اقتصام(2) 9123**1558


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن