تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798586697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آشتیانی: افق نگاهم همواره حضور تفکر بسیجی دردانشگاه بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اختصاصی ایرنا: دانش آشتیانی: افق نگاهم همواره حضور تفکر بسیجی دردانشگاه بوده است تهران- ایرنا- وزیر جدید پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری توضیحاتی را درباره مطالب منتشر شده در برخی از رسانه ها مبنی بر مخالفت وی با تشکیل بسیج دانشجویی ارائه کرد و گفت: افق نگاهم همواره حضور تفکر بسیجی در دانشگاه هاست.


فخرالدین احمدی دانش آشتیانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا افزود: مخالفت من با حضور بسیج دانشجویی در دانشگاه واقعیت ندارد و همواره در محضر امام (ره) و رهبری نظام احساس سربلندی می کنم که نسبت به پررنگ تر شدن مولفه های فرهنگ بسیجی در دانشگاه ها تلاش کرده ام.
وی بسیج را ظرفیتی از روحیه و فرهنگ مردم ایران و تلفیقی از خلوص، پشتکار، امید، ایثار و نقش آفرینی با حداقل امکانات دانشت و افزود: این روحیه، ظرفیتی بی نظیر برای جبران خسارت های ناشی از جنگ و سرعت بخشی به سازندگی در ایران محسوب می شود.
عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با تاکید بر اینکه کشور نه فقط برای دوران دفاع بلکه برای همه زمان ها نیازمند «روحیه بسیجی» است، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با این اعتقاد که بسیج فقط برای زمان جنگ و دفاع نیست و باید برای همه زمان ها به فعالیت خود ادامه دهد؛ کلید واژه «تفکر بسیجی» را در سخنان شان مورد تاکید قرار می دادند؛ ما نیز همراه با تاکیدات امام راحل، وظیفه سنگینی در حفاظت و گسترش این تفکر بر دوش خود احساس می کنیم.
دانش اشتیانی اضافه کرد: وقتی امام خمینی (ره) آرزو می کنند که خداوند ایشان را با بسیجیان محشور کنند، دیگر تردیدی در جایگاه بسیج برای همه آنهایی که خود را در مسیر امام و رهبری می دانند، باقی نمی ماند.
وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری تحقق دیدگاه های امام خمینی (ره) و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در باره بسیج دانشجویی نیازمند رعایت ظرایفی دانست و گفت: نگاه به بسیج نباید تحت تاثیر دیدگاه های مبتنی بر نگاه سخت افزاری به بسیج قرار می گرفت لذا قبل از تشکیل پایگاه بسیج، به تبیین دیدگاه امام (ره) به بسیج که ناظر بر استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های این نیروی فراگیر و انقلابی با کارکردهای فرهنگی و اجتماعی بود، نیاز داشتیم.
دانش آشتیانی تصریح کرد: اعتقاد داشتیم حرکت شتابزده در تشکیل پایگاه بسیج، نه تنها خدمت به انقلاب و بهره گیری از ظرفیت های این فرهنگ و روحیه متعالی نیست بلکه پرداختن نمایشی به این مهم می توانست به فرصت سوزی و خسران برای نظام و انقلاب تبدیل شود لذا باید ماموریت جدید بسیج پس از دفاع مقدس را در دانشگاه و جامعه تبیین می کردیم و خوشبختانه در مقطعی از روند مستمر شکوفایی تفکر انقلابی در جمهوری اسلامی ایران، شاهد حضور تشکیلاتی و نهادمند بسیج در دانشگاه نیز بودیم.
وی خاطرنشان کرد: به عنوان فردی که در بحرانی ترین شرایط کشور مسوولیت داشته است، اعتقاد دارم اتفاقات فرخنده و کامیابی های کشور از جمله تشکیل بسیج در دانشگاه، تنها متعلق به زمان بروز آن نیست بلکه نقش همه گذشتگان را باید در این اتفاقات لحاظ کرد؛ همچنان که همه ما در قبال ناکامی ها هم مسوولیم.
دانش آشتیانی در پایان افزود: امروز بخش قابل توجهی از جهاد علمی در دانشگاه های کشور مدیون بسیجیان دانشجو و استاد در دانشگاه است لذا برنامه ها و سیاستگذاری ها باید به سمتی باشد که همه دانشجویان، استادان و پژوهشگران با الهام از «تفکر بسیجی» حرکت رو به جلوی نظام علمی و فرهنگی کشور در چارچوب راهبردهای جنبش نرم افزاری و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را با سرعت و شتاب بیشتری به پیش برند.
فراهنگ**9129**1601**


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن