تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820248320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج روش ساده برای افزایش قدرت مردانگی


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
پنج روش ساده برای افزایش قدرت مردانگی کمبود هورمون تستوسترون علاوه بر کاهش حجم توده عضلانی و تراکم استخوان می تواند تمایل جنسی را به شدت کم کند.نتایج بررسی های جدید دانشمندان نشان می دهد کاهش این هورمون می تواند احتمال بروز سرطان پروستات، بیماری قلبی و مرگ زود هنگام را به شدت افزایش دهد.با مطالعه و اجرای پنج توصیه زیر می توان میزان هورمون تستوسترون خون را افزایش داد.

1- کاهش اندازه دور کمر
هر چه اندازه دور کمر افزایش یابد، میزان هورمون تستوسترون خون کاهش می یابد. همین حالا نزد متخصص تغذیه بروید و از او درباره پیروی کردن از رژیم غذایی سالم و کاهش وزن بپرسید. دست کم هفته ای 100 دقیقه پیاده روی سریع کنید تا اندازه دور کمرتان کم شود.
2- از بین بردن استرس
ابتلا به استرس روانی و فیزیکی سبب کاهش میزان هورمون تستوسترون می شود. دکتر دیوید زاوا، مدیر مرکز درمانی رونالد ریگان در کالیفرنیا می گوید:" استرس سبب افزایش ترشح هورمون کورتیزول می شود که توانایی بدن در ترشح و استفاده از هورمون تستوسترون را کم می کند. "او افزود:" بیش از اندازه ورزش کردن و خسته شدن عضلات بدن نیز سبب کاهش میزان تستوسترون خون می شود. "
3- تقویت عضلات دو سر بازویی
پژوهشگران فنلاندی دریافتند، میزان هورمون تستوسترون خون مردانی که وزنه می زنند 49 درصد بیشتر از هم جنسان شان است که چنین نمی کنند. دکتر دیوید زاوا معتقد است:" وزنه زدن علاوه بر تقویت عضلات بدن سبب افزایش ترشح هورمون تستوسترون می شود. "
4- مصرف چربی های غیر اشباع
نتایج یک مطالعه که در مجله طب ورزش آمریکا منتشر شده نشان می دهد، میزان تستوسترون خون مردانی که چربی مصرف می کنند بیشتر از سایرین است. برای افزایش میزان هورمون تستوسترون و حفظ تندرستی قلب و عروق باید چربی های اشباع نشده، ماهی و آجیل مصرف کرد.
5- پرهیز کردن از الکل
نتایج بررسی های دانشمندان مدرسه پزشکی آمستردام نشان می دهد، میزان هورمون تستوسترون خون افرادی که روزانه دست کم 3 لیوان الکل می نوشند، 7 درصد کاهش می یابد. برای جلوگیری کردن از کاهش میزان هورمون تستوسترون باید نوشیدن الکل را متوقف کرد.سلامتاخبار مرتبط :اندازه دور كمر ميزان وفاداري مردان را لو ميدهد!!روشهای طبیعی برای افزایش تستوسترونعوارض مصرف الکل

شنبه 24 آبان 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن