تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798475063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهید تهرانی‌مقدم قدرت بازدارندگی و دفاعی انقلاب را افزایش داد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سردار آسودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
شهید "تهرانی‌مقدم" قدرت بازدارندگی و دفاعی انقلاب را افزایش داد
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران توان موشکی خود که به واسطه تلاش‌های شهید تهرانی‌مقدم به‌دست آورد را در اختیار جبهه مقاومت در غزه و حزب‌الله لبنان قرار داد تا توانمند شده و مقابل رژیم جلاد کودک‌کش صهیونیستی ایستادگی و مقاومت جانانه‌ای کنند.


سردار "محمدعلی آسودی" معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره ویژگی‌های سردار سرلشکر شهید "حسن تهرانی‌مقدم" اظهار داشت: این شهید بزرگوار یک نگاه راهبردی و مهمی را با عنوان "ما می‌توانیم" از حضرت‌ امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دریافت کرده بود.   
 
وی با بیان این که فرهنگ "ما می‌توانیم" باید در ابعاد و عرصه‌های مختلف کشور نهادینه شود، تصریح کرد: در راستای فرهنگ "ما می‌توانیم"، این شهید بزرگوار یاران جوانی را جمع کرد و برای اینکه توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران افزایش پیدا کند نیاز بر این بود که ما در عرصه تولیدات موشکی تلاش ویژه‌ای کنیم.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه شهید تهرانی مقدم کار موشکی کشور را از بحث خمپاره، گلوله و توپ آغاز کرد، بیان داشت: این شهید بزرگوار با نگاه بلندمدتی که داشت، سیاستی را برگزید که ما برای بازدارندگی و مقاومت نیاز بر این داریم که قدرت برتری داشته باشیم، از همین‌رو با مطالعه و بررسی تولیدات انواع موشک‌ها از کوتاه‌برد تا بردبلند که کار سنگینی بود را آغاز کرد، زیرا در کشور ما سابقه تولید این سلاح‌ها وجود نداشت و حتی فرهنگ "ما می‌توانیم" در کشور در آن زمان نهادینه نشده بود.
 
سردار آسودی با اشاره به اینکه برای نهادینه‌سازی "ما می‌توانیم" تلاش بسیاری از سوی شهید تهرانی‌مقدم برای توجیه مسئولان و جوانان صورت گرفت، افزود: برای تولیدات موشک در این سطح بالا، نیاز به یک برنامه بلندمدت بود و حمایت و پشتیبانی در سطح راهبردی داشتیم، بنابراین این شهید بزرگوار با همتی بلند و با فرهنگ "ما می‌توانیم" وارد عرصه شد و به گونه‌ای موفقیت‌های زیادی به دست آورد که تولید انبوه انواع موشک‌ها به‌صورتی رقم خورد که قدرت بازدارندگی و دفاع همه‌جانبه را به انقلاب اسلامی داد و ما در زمره قدرت‌های موشکی دنیا قرار گرفتیم.   
 
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران توان موشکی خود که به واسطه تلاش‌های شهید تهرانی‌مقدم به‌دست آورد را در اختیار جبهه مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی قرار داد تا توانمند شوند و با مشاوره و دانشی که در اختیار مقاومت در غزه و حزب‌الله لبنان قرار داد، آن‌ها توانستند مقابل رژیم جلاد کودک‌کش صهیونیستی ایستادگی و مقاومت جانانه‌ای کنند.   
 
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه روحیه ضد صهیونیستی در این شهید بزرگوار بارز بود، گفت: شهید تهرانی‌مقدم در وصیت‌نامه خود گفته است روی سنگ قبر من بنویسید این‌جا مدفن کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند، شهید تهرانی‌مقدم برای این که به هدف خود برسد باید دانش و تفکر را در اختیار جبهه مقاومت قرار می‌داد، از همین رو نقش این شهید گرانمایه برای جمهوری اسلامی ایران و مقاومت نقش بسیار برجسته و پیروزی‌های به‌دست آمده و بخش عمده آن مرهون تلاش و زحمات این اندیشه، تفکر و قدرت شهید تهرانی‌مقدم است.
 
سردار آسودی با بیان این‌که بنده شناخت کافی از این شهید والامقام داشتم، یکی از خصوصیات بارز شهید تهرانی‌مقدم را تواضع وی دانست و افزود: به طور معمول افرادی که در هر عرصه‌ای پیشرفت و رشد می‌کنند ممکن است که غرور و تکبر در آن‌ها پدید آید اما شهید تهرانی‌مقدم به طور خیلی ملموسی متواضع بود، به گونه‌ای که تواضع این شهید زبانزد مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: ویژگی دیگر این شهید بزرگوار آن بود که شهید تهرانی‌مقدم به دنبال جوانگرایی بود و و جوانان را باور داشت و به آن‌ها میدان می‌داد و با شناسایی جوان‌های مستعد و جذب افراد توانمند توانست به موفقیت‌های موشکی دست پیدا کند.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه به خصوصیت و ویژگی دیگر این شهید بزرگوار پرداخت و اظهار داشت: خصوصیت بارز دیگر شهید تهرانی‌مقدم، تقوا و ایمان وی بود، به همین منظور ظاهر و باطن خود را به تقوای الهی می‌آراست و در زمان نماز وقتی بنده به حالات این شهید والا مقام می‌نگریستم، غبطه می‌خوردم که با خشوع در مقابل درگاه الهی به عبادت می‌پرداخت، به همین منظور بنده هر زمان یاد شهید تهرانی‌مقدم می‌افتم نماز خواندن ایشان جلوی چشمم می‌آید.  

سردار آسودی به جنبه‌ای دیگر از زندگی شهید تهرانی‌مقدم پرداخت و گفت: زندگی شهید تهرانی‌مقدم چند بعدی بود و این شهید بزرگوار به تمامی ابعاد زندگی خود به‌خصوص ورزش اهمیت ویژه‌ای می‌داد، به‌‌گونه‌ای که وی در کوهنوردی سر رشته زیادی داشت.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شالله خداوند به همه ما توفیق دهد تا راه شهدا را ادامه دهیم زیرا رسالتی است که در این راه باید با تمام وجود در صحنه نبرد و مقاومت باشیم.  

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن