تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798290941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنوز زمین مناسبی برای ساخت بیمارستان یکهزار تختخوابی پیدا نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین: هنوز زمین مناسبی برای ساخت بیمارستان یکهزار تختخوابی پیدا نشده است قزوین-ایرنا-رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین با اشاره به کسب مجوز تاسیس بیمارستان یکهزار تختخوابی در استان، گفت: با این وجود هنوز زمین مناسب برای ساخت این بیمارستان پیدا نشده است.


به گزارش ایرنا "منوچهر مهرام" روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر نبود زمین مناسب شهری مهم ترین مشکل در شروع ساخت این بیمارستان می باشد.
این مسوول گفت: کمترین فضای مورد نیاز برای ساخت چنین بیمارستانی 10هکتار است که در حال حاضر از سه ماه گذشته پیگیری ها برای یافتن چنین زمینی آغاز شده است اما هنوز نتوانسته ایم زمین مناسب را بیابیم.
وی اضافه کرد: در ارایه خدمات پزشکی در بیمارستان های قدیمی شهید رجایی و بوعلی با مشکلاتی روبرو هستیم و امیدواریم با تاسیس بیمارستان جدید این مشکلات برطرف شده و خدمات بهتری را به بیماران بدهیم.
مهرام در ادامه از طرح تحول نظام سلامت بعنوان یکی از طرح های بزرگ دولت یازدهم یاد کرد و ادامه داد:در این راستا علاوه بر اینکه مکلف به اجرای درست این طرح هستیم تا از استان های دیگر عقب نمانیم باید در جهت افزایش سواد سلامت مردم نیز گام های جدی برداریم.
وی با تاکید بر ترویج سبک زندگی سالم در بین مردم، گفت:در سال های گذشته استان قزوین رتبه دوم در میزان ابتلا به بیماری دیابت را داشت اما با برخی اقدامات کنترلی از جمله اجرای طرح جامع سلامت از 7سال گذشته شاهد بهبود رتبه استان از دوم به هشتم کشور در ابتلا به این بیماری می باشیم ولی ضروری است اقدامات پیشگیرانه در این خصوص همچنان استمرار داشته باشد.
این مسوول ساماندهی اوضاع مالی و نیروی انسانی را از مهم ترین دغدغه های مدیریت فعلی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برشمرد و یادآور شد: بدنبال با برنامه ریزی مناسب به خوبی از پس این ساماندهی برآییم.
مهرام در ادامه نقش رسانه ها را در انعکاس اخبار و حل مسایل حوزه سلامت مهم دانست و افزود: دانشگاه علوم پزشکی بدنبال ایجاد رابطه ای مستقیم ، دوسویه و صریح با رسانه ها است و از هر گونه انتقاد سازنده در این عرصه استقبال می کند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین افزود: این دانشگاه با داشتن بیش از 6هزار نفر نیروی انسانی در زیر مجموعه خود و با تحت پوشش داشتن آحاد جامعه، دستگاه بزرگی محسوب می شود و به همین جهت برای انعکاس اطلاعات و ارایه خدمات خود بشدت نیازمند تعامل و ارتباط با رسانه ها است.
مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین نیز در ادامه این نشست خبری طرح تحول نظام سلامت را پاسخ به یکی از دغدغه هامی مهم مردم در حوزه سلامت عنوان کرد و گفت:پیش از اجرای این طرح مردم ناچار بودند علاوه بر رنج بیماری خود درد پرداخت هزینه های گزاف درمانی را نیز تحمل کنند اما امروز با اجرای این طرح شاهد کاهش این مشکلات و پرداخت ده درصدی هزینه های بیمارستانی توسط مردم هستیم.
دکتر "قاسم بهرامی" با اشاره به ثبت نام و صدور دفترچه بیمه سلامت همگانی برای بیش از 90هزار نفر از مردم استان افزود:سازمان بیمه سلامت علاوه بر ارایه خدمات به افراد فاقد پوشش خدمات بیمه ای و ثبت نام از آنان برای صدور دفترچه بیمه سلامت همگانی، نظارت بر صحت دریافت هزینه های بیمارستانی طرح تحول نظام سلامت را نیز بر عهده دارد.
وی در پایان گفت:از زمان آغاز اجرای این طرح هیچ گونه شکایتی مبنی بر دریافت های غیر قانونی از مردم به ثبت نرسیده است و این طرح بطور صد درصدی در حال اجرا می باشد.
طرح تحول نظام سلامت از پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان قزوین آغاز شده است.
7388/ 614


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن