تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815247344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرویز نورعلئیی شهیدی که از غیبت رنج می برد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پرویز نورعلئیی شهیدی که از غیبت رنج می برد همدان- ایرنا - یکی از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و همرزمان شهدا می گوید: خداوند بندگان برگزیده وصالح خود را که در راه رسیدن به او تلاش می کنند با راهکارهای متنوع، متعدد و خاص به راه مستقیم و نجات هدایت می کند.


"اسماعیل محمدظاهری" روز شنبه درگفت وگو با ایرنا از رفاقت صمیمی خود با شهید "پرویز نورعلئیی" سخن گفت و ابرازکرد:هرگز فراموش نمی کنم که هرگاه درجمع دوستان حرفهایی زده می شد که بوی غیبت از آن می آمد، حال پرویز به شدت دگرگون می شد و حالت تهوع به او دست می داد.
وی افزود: یک روز وقتی این حالت به او دست داد،یکی از دوستان با حالت اعتراض و تندی به پرویز گفت که تو دیگر شورش را درآورده ای، چرا وقتی حرف می زنیم حالت تهوع می گیری؟!
محمدظاهری ادامه داد: شهید نورعلئیی پاسخ داد که یک روز در جمعی غیبت یکی از افرادی را که می شناختم شنیدم وهمان شب درخواب دیدم که برادرم مرده است وتکه های گوشت جنازه او را به زور به من خوراندند، حالا هر وقت غیبت می شنوم آن لحظه به یادم می آید و احساس تهوع می کنم.
همرزم شهید نورعلیئی ادامه داد: یک روز پرویز به من گفت که در عالم رویا دیدم که در تاریخ 5/5 یک سال به شهادت می رسم اما سال آن تاریخ را فراموش کرده ام.
وی اضافه کرد: در عملیات مرصاد وقتی در کشمکش نبرد با منافقان، دو سه روزی پرویز را ندیدم از دوستان خود سراغ او را گرفتم و پس از اصرار فراوان، آنها که از شهادت پرویز خبر داشتند با لحنی آرام به من گفتند که او دیروز مجروح شده و به عقب برگردانده شده است وقتی از دوستانم تاریخ دیروز را پرسیدم گفتند دیروز پنجم مرداد بود و من به روشنی می دانستم که او به شهادت رسیده، درست در تاریخ 5/5/67.
شهید پرویز نورعلئیی که در "سرابی" یکی از مناطق شهرستان تویسرکان زاده شد و در سن نوزده سالگی در تاریخ پنجم مردادماه سال 67 در عملیات مرصاد به شهادت رسید در بخشی از وصیت نامه خود آورده است: خداوندا چنان در پیشگاه تو از کردار خود شرمنده و خجالت زده هستم که دوست دارم سر و صورتم سپر اصابت گلوله ها و خمپاره قرار گیرد و در راه تو به خون خود بغلطم.
تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در جنوب الوند است که 753 شهید سرافراز را تقدیم اسلام کرده است.
7531/2624


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن