تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804010515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش هنرمندان و ورزشکاران به درگذشت پاشایی (3)


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: واکنش هنرمندان و ورزشکاران به درگذشت پاشایی (3)
 تعداد زیادی از هنرمندان کشورمان در پی‌ درگذشت «مرتضی پاشایی» با نگارش متن در فضای مجازی غم و اندوه خود را در این خصوص ابزار کردند.
به گزارش آخرین نیوز، مرتضی پاشایی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان صبح امروز در سن 30 سالگی پس از مدتی مبارزه با بیماری سرطان درگذشت. هنرمندان و چهره‌های شاخص هنری در صفحات اجتماعی به این مضوع واکنش نشان دادند. بخش دوم ابراز نظرات را بخوانید. حامد بهداد: تسلیت. جمعه همیشه سیاه بود. سحر دولتشاهی: تسلیت میگم. روحشون شاد باشه. واقعاً متأسفم.
رامبد جوان
رامبد جوان: خداحافظ رفیق... آرش برهانی: اینجورى عزیز از دنیا رفتن سعادت می خواد... مرتضى میان دعاى خیر هموطناش رفت، مهم اینه که بعد از رفتنمون خاطرات خوبى براى هم بجا بزاریم مرتضى جان میدونم جات تو بهشته روحش شاد. درگذشت مرتضى عزیز و تسلیت می گم.
داریوش فرضیایی
داریوش فرضیایی: وقتی بابا رفت هر روز با نگاه کردن به یادگاری هاش دلم رو آروم میکردم همون تسبیح و انگشتر و ساعت و تلفنش که دیگه هرگز زنگ نخورد... مرتضی جان حالا که تو رفتی چطور میتونیم با شنیدن صدات دلمامون رو آروم کنیم... خیلی سخته؛ خیلی... حالا نوبت توست که نگران ما باشی... چطور باید نبودنت رو باور کنیم و با جای خالیت کنار بیاییم... مجید صالحی: رنگین کمان سرزمینم رنگی دگر باخت فقدان سحر صوت تو این خاک را مغموم تر ساخت مرتضی عزیز از بین ما رفت باورش سخته بدرود مرتضی جان بدرود. هادی عقیلی: مرتضى عزیز... خوشحالم که پیش از کوچ کردنت به آسمان با تو از نزدیک آشنا شدم افسوس به حال ما که دیگر بین ما نیستى و خوشا به حال فرشتگان که اکنون صداى گرم تو نوازنده گوش آنهاست.
لیلا اوتادی
لیلا اوتادی: روحت شاد، مرتضی پاشایی عزیز من شما رو ندیدم ولی آثار فراموش نشدنیت و این روزها از وقتی بیمارستان رفته بودی اشک های دوست صمیمیم برای بهبودیت و نگرانی مردم رو فراموش نخواهم کرد. در یادها می مانی ستاره. پریناز ایزد یار: میدونى حالم این روزا بدتر از همست... مرتضی پاشایی. مریم توسی: مرتضی پاشایی رفت... تسلیت.. خداحافظ رفیق روزهای دلخستگی.
برزو ارجمند
برزو ارجمند: درگذشت هنرمند جوان مرتضی پاشایی عزیز را به خانواده و دوستدارانش تسلیت می گم. شاهرخ استخری: روحت شاد مرتضى. یغما گلرویی: کسی که ترانه می خواند و با صدایش عشق و انسان را منتشر می کند هرگز نمی میرد. باید خوانندگان زنده ای را تسلیت گفت که عمری می خوانند بی آنکه یک ترانه شان زمزمه ی مردم شود. مرتضا پاشایی در فرصت کوتاه زندگیش توانست به فرهنگ و شنیداری مردم نفوذ کند و این جای تبریک دارد نه تسلیت چرا که او دیگر نخواهد مُرد. یادش گرامی. امیر تتلو: گفته بودم طوفان تو راهه! گفتم تا ١٤ روز نمیتونم واسه سلامتیش دعا کنم! چون خوابشو دیده بودم! ١٤ روز شمع نیت کردم واسه آمرزش گناهانش و راحت گذشتن شب اول قبرش. از ٧ روز قبله مرگ تا روز هفتمش! نیت کردم آهنگ خدافظیو شب هفتمش بدم به نیت آمرزش وخداحافظى باهاش چون اینو میدونم که مرتضى عزیز قربانى شد براى زنده شدن عشق و موسیقى تو کشورمون و منم میخوام با نیتم به نیتش قدرت بدم! اما مردمان بى عشق بى خبر از همه جا فقط باز کامنت فحش دادن بدون اینکه بدونن نیته منو! ٧ روز قبل مرگش نیت کردمو روز هفتم مرتضى عزیز که ١٤ روز من تموم میشه هم موزیک مردمان بى عشق بیرون میاد و این موزیک میتونه یه خداحافظى با مرتضى عزیز باشه! بازم میگم به این نیت که مرتضى عزیز قربانى باشه براى زنده شدنه عشق و موسیقى توکشورمون و بدین وسیله مطمئنم که روحش هم شاد میشه و به هدفش می رسه! من ازصمیم قلبم به خانوادش و به مردم تسلیت میگم و امیدوارم که ریشه ى بیمارى از این سرزمین کنده شه! خدایا مرتضى عزیز رو به تو می سپاریم.
تهمینه میلانی
تهمینه میلانی: با نهایت اندوه به خانواده ی محترم پاشایی و کلیه علاقمندان مرتضای عزیز تسلیت عرض می کنم. یادش گرامی مرتضی پاشایی در بیمارستان بهمن درگذشت. پیمان قاسمخانی: تسلیت... شبنم مقدمی: تنها صداست که می ماند... و مرگ، پایان هیچ کبوتری نیست مرتضی... پایان بی قراری ها... آغاز آرامشت مبارک!
مهناز افشار
مهناز افشار: پیش از این با تمام وجود آرزو و خواستمان سلامتى شما بود و حالا باید عمیقا عزادار باشیم. کاش اینقدر عجله نمی کردیم و پیشتاز در خبر رفتنت نبودیم و عمیقا با مثبت اندیشى بیشترى منتظر ایستادن دوباره ات بودیم. افسوس... شما با صداى زیبایت همیشه هستى آقاى پاشایى... در میان عمیق ترین تاریکی ها
به دو چشم غمگینی می اندیشم
و به پنجه هایی که
خاک، خاک مهربان آن را می پوشاند



جمعه, 23 آبان 1393 ساعت 23:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن