تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820950371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست نوشته های مسئولان بر دفتر در نمایشگاه مطبوعات


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دست نوشته های مسئولان بر دفتر ایرنا در نمایشگاه مطبوعات تهران-ایرنا- رسانه ملی نوشتاری و دیجیتالی، شادابی و چابکی، ویترین زحمات دولت، نماد تمدن و پیشرفت، راستگویی و درستکاری، اثر بخشی، متخصصان جوان و چشم ، گوش و زبان جامعه از جمله مواردی است که در دفتر یادبود ایرنا توسط بازدید کنندگان به رشته تحریر درآمده است.


به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، برخی از بازدیدکنندگان از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نیز دفتر یادبود ایرنا را به شعرهایی از جنس رسانه مزین کرده و نظرات خود را اعلام داشتند.

* نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی
"مسعود پزشکیان " نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در دفتر یادبود ایرنا نوشت: آنچه یک رسانه را معنی دار و ماندگار خواهد کرد حق گویی، حق جویی و حق خواهی است برای رسانه ای پر مخاطب ایرنا لذا آرزوی دست یابی به بالاترین جایگاه در رسانه های کشور ، منطقه و دنیا را دارم و آرزوی موفقیت در دست یابی به این مهم.

* رییس مرکز تجارت جهانی ایران
" محمد رضا سبز علی پور " رییس مرکز تجارت جهانی ایران در بازدید در غرفه ایرنا گفت: تاکید می کنم که نقش رسانه به ویژه ایرنا( به نوعی رسانه ملی نوشتاری محسوب می شود) بسیار مهم و تاثیر گذار است لذا امیدوارم ارتباط خود را با مسئولان تاثیر گذار کشور تنگ تر کرده و جدای از انعکاس اخبار دولت بخشی از نقدها را نیز منعکس نماید.

* استاندار کردستان
" عبدالمحمد زاهدی " دیدار از قدیمی ترین خبرگزاری و در عین حال فعال ترین رسانه دیجیتالی کشور فرصت مغتنمی برای قدردانی از زحمات کسانی است که در طی سالیان مدید در این عرصه فعالیت نموده اند و این خبرگزاری جایگاه ویژه در عرصه اطلاع رسانی در سطح ملی و بین المللی به دست آورده است.
شعار امسال نمایشگاه مطبوعات یعنی رسانه ، آزادی مسئولانه نشان از بلوغی دارد که در این حوزه به دنبال آن بوده ایم و لذا می بایست آزادی را همراه با مسئولیت پذیری تجربه کنیم.

* معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید
" میعاد صادقی" معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دفتر یادبود ایرنا نیز نوشت: بسیار خرسندم در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها همکاران سابق خود به ویژه ابر رسانه ایرنا را که شریف ترین پرسنل رسانه ای کشور در آنجا خدمت می کند زیارت کرده ام.

* معاون شهردار اصفهان
"صدر جمالی نژاد" معاون شهردار اصفهان نیز در برگ نوشته ایرنا نوشت: انصافا تیم خدوم و پرتحرک خبرگزاری ایرنا با فعالیت مضاعف خود شادابی و چابکی خاصی به نمایشگاه بخشیده اند و امیدوارم صداقت کلام ، شفافیت و سرعت عمل در خبرگزاری که از ویژگی های بارز ایرنا است همواره تداوم داشته باشد.
این سایت عظیم که ویترین زحمات دولت مردان و تلاشگران حوزه اجرا در کشور است، مصداق دفاع تمام قد از نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

* عضو شورای اسلامی شهر تهران
" حبیب کاشانی " عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی مطلبی را به این شرح در دفتر یادبود ایرنا نگاشت: ما در ره عشق نقض پیمان نکینم ، گر جان طلبید دریغ از جان نکنیم، دنیا اگر از یزید لبریز شود، ما پشت به سالار شهیدان نکنیم.

* مدیر فنی و سرپرست تیم المپیک
" محمد خاک پور" مدیر فنی و سرپرست تیم المپیک با این جمله " حرمت قلم از اهم واجبات است" دفتر یادبود ایرنا را امضا کرد.

* مدیرعامل برج میلاد
" فرزاد هوشیار پارسیان " مدیرعامل برج میلاد در بازدید از غرفه ایرنا بر دفتر یادبود خبرگزاری چنین نگاشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران با پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی نماد تمدن و پیشرفت یک ملت و با شعبه های آن در سراسر دنیا محل صدور انقلاب اسلامی و رصد مردم مظلوم در سراسر جهان است.

* معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی
" غلامرضا ذکیانی " معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی در یادداشتی در غرفه ایرنا آورده است: آزادی مسئولانه نامی هوشمندانه برای ملت غیور و فهیم ایران است به امید روزی که همگی در زیر بیرق آزادی ، مسولانه گام برداریم.

* رییس سازمان ملی استاندارد ایران
" نیره پیروزبخت " رییس سازمان ملی استاندارد ایران نیز بر روی دفتر یادبود ایرنا اینگونه نوشت: بازدید از این نمایشگاه ارزنده توفیقی بود و حضور در غرفه ایرنا توفیقی افزون تر، امید که رسانه ها در جهت اطلاع رسانی صحیح و کامل به مردم روز به روز رسالت خود را بیشتر انجام دهند.

* رییس دانشگاه آزاد اسلامی
" حمید میرزاده " رییس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در دفتر یادبود ایرنا اینگونه قلم فرسایی کرد: آشنایی با خبرگزاری جمهوری اسلامی که حدود 80 سال از تاسیس آن می گذرد برای اینجانب مایه مباهات و افتخار است . به نظر اینجانب خبرگزاری ایرنا تراز راستگویی و درست کاری است و خوب است دیگر خبرگزاری های ایران از این مجموعه با تجربه و فهیم تعبیت کنند.

* سرپرست کمیته امداد امام (ره)
"حسین انواری" سرپرست کمیته امداد امام (ره) در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در دفتر ایرنا نوشت: برگزاری این نمایشگاه تجربه بسیار خوب و اثر بخشی است ولی با توجه به مقتضیات زمان شکل کار لازم است تغییر نماید و الگوهای جدید ارایه شودو
بهترین مشاوران اصحاب رسانه و مطبوعات هستند که با هم فکری آنها می توان به وضع مطلوب دست یافت.

* نماینده اکو در ایران
" ایتی خان آیوف " نماینده اکو در ایران که در بازدید از غرفه ایرنا متن خود را به زبان انگلیسی اینگونه نوشت: ایرنا مهمترین نماینده خبرگزاری های جمهوری اسلامی چه قبل و بعد از است کار خوبی که آنها انجام می دهند جذب متخصصان جوان و با سواد است.

* وزیر دادگستری
حجت الاسلام "مصطفی پور محمدی" در حاشیه بازدید از غرفه ایرنا همچنان که به درد دل مراجعه کنندگان گوش می کرد بر دفتر یادبود ایرنا اینگونه نوشت: با آرزوی موفقیت بیشتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا و توفیق بیشتر فعالان در این خبرگزاری .

* موسیقی دان و عضو شورای اسلامی شهر تهران
" عبدالحسین مختاباد" موسیقی دان و عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با حضور درغرفه ایرنا و گپی دوستانه با همکاران ایرنا در یک بیت بر دفتر ایرنا نوشت: قلندران طریقت به نیم جو نخرند، قبای اطلس آنکس که از هنر عاریست.

* رییس گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی
" رمضانعلی سبحانی فر" رییس گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی از دیگر بازدید کنندگان غرفه ایرنا بر دفتر یادبود نوشت: امید است از رسانه که چشم، گوش و زبان جامعه است به نحو احسن استفاده شود و خبرگزاری ایرنا که رسانه ای با پیشینه طولانی مدت و موفق در امر اطلاع رسانی است موفقیت بیشتری در عرصه ی اطلاع رسانی نصیب این رسانه نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

* فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
امیر دریادار "حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مطلب خود در غرفه ایرنا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها اینگونه به رشته تحریر درآورد: از همت بلند شما برای حضور در ناوشکن ج . ا. ا جماران در دریاهای آزاد برای پوشش خبری بسیار تشکر و قدردانی می نمایم این مهم یک کار بسیار ارزشمند بود و امیدوارم که نگاه همه شما به دریا ادامه داشته باشد.
همه ما موظف هستیم در اجرایی شدن تدابیر مقام معظم رهبری در بحث دریا کوشا باشیم . فرهنگ سازی و پوشش خبری شما می تواند در این امر مهم کمک کند.
فراهنگ**1933**9317**1027


23/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن