تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798959032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتیجه مذاکرات هرچه باشد اقتصاد ایران به پیش خواهد رفت


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



نتیجه مذاکرات هرچه باشد اقتصاد ایران به پیش خواهد رفت
رییس دفتر رئیس جمهوری گفت: نتیجه مذاکرات هرچه که باشد؛ اقتصاد ایران به پیش خواهد رفت.



به این مطلب امتیاز دهید


به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، محمد نهاوندیان عصر امروز (پنجشنبه) در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، درجمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که دست نیافتن به توافق در زمینه هسته ای، چه تاثیری بر اقتصاد کشور خواهد داشت، افزود: هنوز زود است که درمورد نتیجه مراحل طولانی مذاکرات قضاوت کنیم و تا روز آخر هیچکس نمی تواند در این باره ارزیابی داشته باشد که محصول نهایی مذاکرات چه خواهد بود اما نکته بسیار مهم که همگان می دانند این است که ایران در این مسیر طولانی اتمام حجت کرد.

وی با بیان این مطلب که ایران با اقدامات اخیر خود همه بهانه جویی های بی پایه گذشته را باطل کرد، گفت: عده ای به دنبال این بودند که حق غیرقابل انکار ایران برای پیشرفت و توسعه علم و فناوری را نادیده بگیرند.

نهاوندیان ادامه داد: همگان دیدند که در فضای افکار عمومی و محافل سیاسی و اقتصادی دنیا مباحث مطرح شده از سوی ایران مورد استقبال قرار گرفته و سفر هیات های متنوع اقتصادی در ماه های گذشته به ایران، گویای همین مطلب است.

رییس دفتر رییس جمهوری اضافه کرد: البته اتفاق مهمی که در طول یکسال افتاد، این بود که علی رغم این که تحریم ها برطرف نشده اما اقتصاد ایران ثابت کرد در عمل درجه آسیب پذیری خود را کاهش داده است؛ تورم را مهار کرده و از رکود خارج شده و به سمت رونق حرکت کرده و همه اینها قوت عمل ما را در مذاکرات افزایش داده است.

نهاوندیان یادآور شد: نتیجه مذاکرات هر چه باشد اقتصاد ایران به پیش خواهد رفت و در حوزه سیاسی و اقتصادی، دیگر افکار عمومی جهان ادامه تحریم های ظالمانه را علیه ایران نخواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: فضای سیاه نمایی علیه ایران شکسته شد و همه ملامت ها و سرزنش ها برای

'غیر از توافق هسته ای' متوجه زیاده خواهی های غرب خواهد شد.

نهاوندیان در پاسخ به سوال دیگری در خصوص کاهش قیمت جهانی نفت و برنامه های ایران برای مقابله با آن، گفت: این یک اصل است که پیش بینی نسبت به آینده بازار نفت نمی تواند هیچ وقت قطعی باشد، لذا احتیاط آمیز خواهد بود که ما سناریوهایی مختلفی را برای قیمت های مختلف نفت داریم.

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: از طرف دیگر ما درمورد حجم هم سناریوهای مختلفی را پیش بینی کرده ایم، لذا در بودجه 94 با دید گشاده نسبت به همه سناریوهای محتمل پیش می رویم و شرایط هرچه باشد آمادگی مقابله با آن شرایط را داریم.

وی در پاسخ به سوالی دیگر درمورد مصوبه آئین نامه دسترسی آزاد به جریان اطلاعات، گفت: قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات پنج سال قبل توسط مجلس تصویب شده بود که این امر گامی مثبت در جهت تحقق حقوق مردم است.

نهاوندیان افزود: در طول این پنج سال آئین نامه مربوط که قانون را اجرایی می کرد به مرحله تصویب نرسید و با پیگیری های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این مساله در کمیسیون های دولت بحث شد و به تصویب رسید.

رییس دفتر رییس جمهوری، افزود: این آیین نامه دستگاه های دولتی را موظف می کند که دسترسی آزاد به اطلاعات را فراهم کنند؛ این مصوبه تحقق یکی از وعده هایی است که در بحث های آقای دکتر روحانی به مردم ایران داده شده بود.

وی افزود: این مساله یکی از مبانی شفافیت و لازمه عدالت است؛ مردم اگر اطلاعات داشته باشند، آن وقت بهتر می توانند به حقوق خودشان دست پیدا کنند؛ البته لازمه دسترسی به این حق، انحصار شکنی است.

نهاوندیان گفت: انحصار در دسترسی به اطلاعات یکی از ظالمانه ترین انحصارات است؛ ما با ایجاد فضای رقابتی و دسترسی آزاد به اطلاعات در فضای مطبوعاتی، می توانیم تحقق آزادی مسوولانه را فراهم کنیم./ایرنا/110





۲۲/۰۸/۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن