تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798285720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه همکاری ایران و یونسکو در زمینه آموزش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر آموزش و پرورش خبر داد: توسعه همکاری ایران و یونسکو در زمینه آموزش پکن - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش کشورمان از آمادگی ایران برای همکاری با سازمان علمی، آموزشی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) خبر داد و گفت که این همکاری ها می تواند در زمینه تبادل متخصصان، کارشناسان آموزشی خبره و برگزاری کارگاه ها و سمینارهای تخصصی باشد.


علی اصغر فانی دردیدار با «ایرینا بوکووا» دبیرکل سازمان علمی، آموزشی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) در حاشیه اجلاس جهانی آموزش برای توسعه پایدار در ژاپن گفت، دو طرف می توانند همکاری خود را در حوزه های آموزشی گسترش دهند و جمهوری اسلامی آماده است تجارب خود را در این زمینه در اختیار یونسکو قرار دهد.
وی در خصوص متخصصان و کارشناسان خبره ایرانی در حوزه آموزش پیشنهاد داد تا یونسکو از توان متخصصان ایرانی در کارگاه ها و سمینارهای آموزشی یونسکو در منطقه و کشورهای همسایه ایران استفاده کند.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به دستاوردها و تجربیات موفق جمهوری اسلامی ایران در زمینه آموزش، از برگزاری نشست زیر منطقه ای در ایران برای مشارکت دیدگاه ها و تجربیات ایران و منطقه در کنفرانس جهانی آموزش که در سال 2015 در کره جنوبی برگزار می شود، خبر داد.
«ایرینا بوکووا» مدیرکل یونسکو نیز با توجه به میهمان نوازی ایران در سفر اخیر خود به ایران به جایگاه فرهنگ و تمدن ایران اشاره و برای هرگونه همکاری با ایران در حوزه آموزشی اعلام آمادگی کرد.
وزیر آموزش و پروش کشورمان همچنین در حاشیه این اجلاس با «شیمومورا »همتای ژاپنی خود دیدار و ضمن تشریح وضعیت آموزشی ایران، جایگاه علمی دانش آموزان ایران در عرصه های بین المللی را تشریح کرد.
وی ضمن دعوت از همتای ژاپنی خود برای سفر به ایران، خواستار گسترش همکاری های متقابل برای استفاده از تجارب ژاپن برای ارتقای سطح آموزش در کشورمان شد و نسبت به جایگاه آموزش در روند توسعه پایدار تاکید کرد.
فانی همچنین گفت که ایران آماده است در زمینه تبادل تجربیات بین دانشگاه فرهنگیان ایران و دانشگاه های تربیت معلم ژاپن در مورد برنامه های پژوهشی مشترک برای ارتقای کیفت آموزشی همکاری کند.
«شیمو مورا» وزیر ژاپنی نیز ضمن تشکر از علی اصغر فانی و استقبال از حضور ایران در این اجلاس بر گسترش و افزایش تبادلات علمی و آموزشی بین دو کشور تاکید کرد.
"اجلاس جهانی آموزش برای توسعه پایدار یونسکو" که از روز دوشنبه به مدت سه روز با هدف "نقش آموزش به عنوان ابزاری برای هدایت جوامع به سمت توسعه پایدار" در شهر ناگویای ژاپن آغاز شده بود، شب گذشته با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
از ایران نیز هیاتی به سرپرستی علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش کشورمان در این اجلاس حضور داشت.
بالغ بر 800 نفر از 120 کشور جهان، سازمان های مختلف بین المللی و محافل علمی در این نشست شرکت کردند.
شرکت کنندگان ضمن ارزیابی دستاوردها و چالش های موجود در پایان دهه آموزش برای توسعه پایدار که در سال 2014 پایان می یابد، در خصوص ادامه این روند پس از سال 2014 نیز گفت وگو کردند.
آساق ** 1597 **1613


22/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن