تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803147033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شنیدن «راوی صادق» از رهبری بهترین روز فعالیتم بود


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


ضرغامی در جمع خبرنگاران:
شنیدن «راوی صادق» از رهبری بهترین روز فعالیتم بود
رییس سابق سازمان صدا و سیما گفت: نتایج بسیار خوبی که در ۲۴ خرداد ماه و انتخابات ریاست جمهوری اتفاق افتاد و نفس فعالیت‌های انتخاباتی سازمان و بخصوص روز برگزاری مناظرات انتخاباتی از بهترین روزهای کاری من است.



به این مطلب امتیاز دهید


به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، عزت‌الله ضرغامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان صدا و سیما در جمع خبرنگاران گفت: از زحمات همه رسانه‌ها که در واقع مکمل و پشتوانه رسانه ملی بودند، سپاسگزاری می‌کنم.

وی تلخ‌ترین روز کاری خود را سانحه سقوط هواپیمای c130 دانست و اظهار داشت: در این سانحه جمعی از بهترین و فداکارترین نیروهای رسانه‌ ملی از کنار ما رفتند و برای سازمان و پشتوانه آن افتخار شدند.

ضرغامی در خصوص پیامک‌هایی مبنی بر عزت زیاد، سرافراز باشید که در جامعه پخش شده است، گفت: این نشان می‌دهد که جامعه نیاز به طنز دارد و این‌ها طنزهای بهداشتی است.

رئیس سابق رسانه ملی درباره فعالیت آینده شغلی خود گفت: در طول خدمت به هیچ مسئولیت دیگری توجه نداشتم و تنها وظیفه خود را در همان مسئولیت انجام می‌دادم و امروز نیز مهم‌ترین مسئولیت خود را در همان دو موردی که رهبری فرموده‌اند ایفا می‌کنم.

ضرغامی در مورد بهترین سریال تلویزیون گفت: از میان سریال‌ها، سه‌گانه «پایتخت» به‌کارگردانی سیروس مقدم را یک اتفاق مهم و تراز خوب در جذب مخاطب و رضایت مندی و طنز متعهدانه می‌دانم که پیام‌های بسیاری در تداوم خانواده کاملاً معمولی و ایرانی داشته است که مردم آن را باور کردند. از اینکه نتوانستیم پایتخت 4 را به تصویب برسانیم ناراحت و شرمنده هستیم، به این دلیل که احساس کردیم یک سری سوءتفاهم‌هایی ممکن است پیش بیاید و تصور برخی دوستان این خواهد بود که نسبت به زبان مازندرانی بی‌اعتنایی می‌شود، در حالی که این‌گونه نبوده است.

رئیس سابق صدا و سیما درباره تحقق اهداف و برنامه‌های رهبری در صدا و سیما توضیح داد: در این راستا به هیچ عنوان نسبت به توقعات ایشان از ما و رسانه ملی که به تمام معنا دانشگاه عمومی است و باید نیازهای مردم را برطرف کند و دائماً مردم را هدایت کند نمره خوبی به خودم نمی‌دهم.

وی زیباترین روز کاری خود را نیز روز خبرنگاری برای مردم دانست و اظهار داشت: پس از حادثه سقوط هواپیمای همکاران ما، زمانی که احساس کردم افسردگی زیادی در سازمان ایجاد شده است، تنها کاری که توانستم انجام دهم، این بود که به چابهار بروم و در مقام یک خبرنگار با شبکه خبر ارتباط زنده برقرار کردم و گزارشاتی را از حادثه ارائه دادم.

ضرغامی تصریح کرد: نتایج بسیار خوبی که در 24 خرداد ماه و انتخابات ریاست جمهوری اتفاق افتاد و نفس فعالیت‌های انتخاباتی سازمان و به‌خصوص مناظرات انتخاباتی که خیلی‌ها بدبینانه به آن نگاه می‌کردند و به ما توصیه می‌کردند: "آن را برگزار نکنید"، با پشتوانه شخصی و البته با حمایت شورای معاونین و مسئولیت شخصی برگزار کردم، از بهترین روزهای کاری من بوده است. برگزاری مناظره هشت‌نفره نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری که در هیچ‌کجای دنیا نبوده است، کار سختی بود و من سعی کردم این اتفاق خوب از آب در بیاید. به‌نظرم همین اتفاق باعث شد که رهبری آن تعابیر را در مورد صدا و سیما به کار ببرند و این  یکی از بهترین روزهای من و سازمان صدا و سیما است.   تسنیم 115    





۲۱/۰۸/۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن