تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821259483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکذيب صدور رواديد در مرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ آبان ۱۳۹۳ (۱۰:۵۰ق.ظ)
تکذيب صدور رواديد در مرز امام جمعه خرمشهر با تكذيب خبر صدور رواديد در مرز از برگزاري مانور استقبال از كاروان‌هاي پياده روي اربعين حسيني در مرز شلمچه با حضور ارگان‌ها و نهادهاي دولتي و مردمي خبر داد.
به گزارش خرگزاري موج، حجت‌الاسلام عبدالنبي موسوي فرد، امام جمعه خرمشهر، با اشاره به انتساب برخي اخبار به نقل از وي در رسانه‌ها مبني بر صدور رواديد در مرز‌ها، اين خبر را تكذيب و آن را يك بازي رسانه‌اي عنوان كرد.
وي افزود: متأسفانه برخي رسانه‌ها به نقل از بنده اخباري مبني بر صدور رواديد در مرز‌ها منتشر كرده‌اند كه اين اخبار هرگز صحت ندارد و بنده چنين مطلبي را بيان نكرده‌ام و تمامي مراحل صدور ويزا در حال حاضر براي كاروان‌هاي پياده روي اربعين حسيني از سوي سازمان حج وزيارت صورت مي‌گيرد.
حجت‌الاسلام موسوي تصريح كرد: در حال حاضر مديريت حج وزيارت در استان‌هاي كهكيلو و بويراحمر، ايلام، بوشهر و خوزستان با نام نويسي از زائران، اقدام به صدور رواديد مي‌كنند و متقاضيان عزيز مي‌توانند از اين طريق اقدام كنند.
وي از زائران خواست حتما با داشتن رواديد به مرز‌ها بيايند و در ادامه تصريح كرد: متأسفانه برخي كاروان‌هاي مردمي و خودجوش بدون هماهنگي و سازماندهي لازم در مرز‌ها حضور مي‌يابند و سرگردان مي‌شوند و گاهي معطلي اين كاروان‌ها به چندين روز به طول مي‌انجامد، اميدواريم اين عزيزان قبل از عزيمت به مرز تمامي تدابير لازم را ببينند.
امام جمعه خرمشهر گفت: در سال‌ گذشته دليل بيشتر سرگرداني و معطلي برخي كاروان‌هاي پياده روي، نبود مديريت از سوي مديران كاروان‌هاي مردمي بود كه مسوول مربوط اين كاروان‌ها بدون تدبير و انديشه زائرانشان را در مرز سرگردان كرده بود.
وي يادآور شد: امسال تدابير خوبي از سوي سازمان حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري و ساير نهاد‌ها و ارگان‌هاي استاني و شهري صورت گرفته است تا ديگر شاهد معطلي زائران حسيني در مرز‌ها نباشيم.
امام جمعه خرمشهر تصريح كرد: همچنين امكانات و تسهيلات خوبي جهت اسكان زائران در مرز تدارك ديده شده است تا زائران عزيز در زمان اقامت كوتاه خود جهت خروج از مرز با مشكلي روبه‌رو نشوند.
وي ادامه داد: در سال جاري براي خروج زائران حسيني به گونه‌اي برنامه‌ريزي شده است كه كاروان‌ها در قالب ۴۰ نفر ساماندهي مي‌شوند و هر ۱۰ كاروان به صورت گروهي به مرز اعزام و پس از خروج كامل آن‌ها گروه‌هاي بعدي راهي مبادي خروجي مي‌شوند.
حجت‌الاسلام موسوي گفت: با توجه به افزايش حجم تردد‌ها در مرز در زمان اربعين حسيني به همين منظور با هماهنگي مسوولان مربوطه مبادي ورودي و خروجي مرز در اين ايام افزايش مي‌يابد و حتي براي زائراني عراقي نيز مبادي جداگانه‌اي در نظر گرفته شده است تا اين عزيزان نيز در اين ايام دچار مشكل نشوند.
وي تأكيد كرد: همچنين در اين مدت زمان براي تردد كاميون‌ها جهت ورود و خروج كالاهاي تجاري نيز مشكلي وجود ندارد و آن‌ها به صورت ۲۴ ساعته مي‌توانند در مرز رفت‌وآمد كنند.
امام جمعه خرمشهر افزود: همچنين با همكاري برخي مراكز نظامي، انتظامي، هلال‌احمر، مراكز دولتي، نهاد‌ها، ارگان‌ها و هيأت مذهبي و مردمي، مانور استقبال از كاروان‌هاي پياده روي اربعين حسيني در مرز شلمچه در روز شنبه، ۲۴ آبان ماه، برگزار مي‌شود.
وي گفت: اين مانور بزرگ با هدف آسيب‌شناسي و بررسي نقاط قوت و ضعف كاروان پياده روي حسيني برگزار مي‌شود تا با آمادگي بيشتر بتوانيم از اين زائران عزيز استقبال كنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن