تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819664844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار سمنان: صاحبان فکر و خرد دولت را در رفع مشکلات یاری دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار سمنان: صاحبان فکر و خرد دولت را در رفع مشکلات یاری دهند سمنان - ایرنا - استاندار سمنان، دانشگاهها و اعضای هیات علمی را اتاق فکر دانست و گفت: صاحبان اندیشه و خرد باید دولت را در رفع مسایل و مشکلات کشور یاری دهند.


"محمد وکیلی" سه شنبه شب در نشست هم اندیشی با اعضای هیات علمی و استادان دانشگاه سمنان افزود: شعار اصلی دولت یازدهم تدبیر و امید است و فکر و اندیشه محور اصلی و موتور محرکه جامعه برای رفع مشکلات محسوب می شود.
وی با تاکید بر اینکه همه وظیفه دارند کشور را از آسیب ها حفظ کنند ، اظهار داشت: استفاده از نظرات استادان، صاحبنظران فکر و اندیشه برای مقابله با مشکلات و رفع معضلات از سیاست ها و اهداف دولت تدبیر و امید است.
وکیلی با اشاره به محور بودن آموزش عالی در برنامه پنجم توسعه این استان گفت: در برنامه ششم نیز آموزش عالی یکی از محورهای توسعه است و مسوولان نیز استفاده از نظرات استادان و صاحبنظران را برای تدوین سند توسعه استان مورد توجه قرار می دهند.
استاندار سمنان به وجود 62 واحد دانشگاهی در این استان اشاره کرد و گفت: در این مراکز بیش از 120 هزار دانشجو تحصیل می کنند که 58 درصد آنها در مراکر دولتی، 29 درصد آزاد و 13 درصد غیرانتفاعی تحصیل می کنند.
در این نشست که در تالار دانش دانشگاه سمنان برگزار شد استادان و اعضای هیات علمی این دانشگاه نقطه نظرات و مسایل و مشکلات را در بخش های مختلف ارائه کردند.
این نشست در راستای نامگذاری سال 93 مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برگزار شد و به گفته دست اندرکاران آن کمک دانشگاهیان به تحقق بخش فرهنگ این شعار از اهداف این نشست است.
در این نشست بر تقویت و ارتباط بیشتر دانشگاه با مراکز اجرایی، صنعت، تقویت ارتباط دانشگاه با دولت، استفاده از توانمندی های اعضای هیات علمی در تصمیم گیریها و پررنگ کردن ارتباط دانشگاه با بیرون از دانشگاه مورد تاکید قرار گرفت.ک/2
599/ 605


21/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن