تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819455429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام دانش آموزان شهرستان راز و جرگلان به اردوهاي راهيان نور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۴ب.ظ)
اعزام دانش آموزان شهرستان راز و جرگلان به اردوهاي راهيان نور دانش آموزان شهرستان راز و جرگلان براي تجديد ميثاق با آرمان هاي انقلاب و رهبري و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان هشت سال دفاع مقدس راهي اردو هاي دانش آموزي راهيان نور شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن رست معاون پرورشي و تربيت بدني اداره در توضيح خبر گفت : دانش آموزان پسر شهرستان راز و جرگلان (دوم متوسطه و سوم کاردانش) به تعداد 230نفر دانش ـآموز و 16 نفر کادر اجرايي (مربي سرپرست و روحاني ) در قالب 6 دستگاه اتوبوس به اردوي زيارتي کربلاي ايران راهيان نور اعزام شدند که اين برنامه معنوي با حضور مسولين ادارات شهرستان مدير آموزش و پرورش مديران مدارس و مسولين سپاه استان و شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام نوروزي امام جمعه شهرستان گفت: اردوي راهيان نور مانند دانشگاهي است که اساتيد دانشگاه ، شهدا هستند که با نثار جان عزيز خود، ايثار و از خود گذشتگي را براي ما به ارمغان آوردندو در اين برهه از زمان کساني که به اين دانشگاه ورود پيدا کنند در مقابل تو طئه هاي نرم دشمنان بيمه خواهند شد.
يزدان پناه مسئول اردوي سپاه جواد الائمه خطاب به دانش آموزان گفت: شما به عنوان سفيران و نمايندگان دانش آموزان منطقه، در منطقه ي جنگي هستيد که بايد پس از زيارت آن مناطق، حامل پيام شهدا به ساير افراد باشيم. در ادامه برنامه ها با نوحه سرايي و عبور دانش آموزان از دروازه قرآن و ذبح گوسفند و دود کردن سپند دانش آموزان با بدرقه رسمي مسولين اعزام شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن