تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820248348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور گروه مجلات شاهد در کنار خبرگزاري ها و مطبوعات پرمخاطب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۳ (۲۰:۳۷ب.ظ)
مديرکل انتشارات و اطلاع رساني بنياد شهيد عنوان کرد: حضور گروه مجلات شاهد در کنار خبرگزاري ها و مطبوعات پرمخاطب مديرکل انتشارات و اطلاع رساني بنياد شهيد و امور ايثارگران با اشاره به حضور گروه مجلات شاهد در بيستمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري هاي داخلي، گفت: حضور در کنار خبرگزاري ها و مطبوعات پرمخاطب از ويژگي هاي غرفه گروه مجلات شاهد در اين دوره از نمايشگاه است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد علي فقيه، مديرکل انتشارات و اطلاع رساني بنياد شهيد و امور ايثارگران در مورد حضور گروه مجلات شاهد کودک، نوجوان، جوان و ياران در بيستمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري هاي داخلي، گفت: غرفه گروه مجلات شاهد با ورودي 360 درجه در راهروي 18 شبستان اصلي در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها حضوري چشمگير و فعال دارد.
وي با اشاره به اينکه استقبال از غرفه گروه مجلات شاهد در روزهاي نخست نمايشگاه خوب بود، افزود: حضور در بخش عمومي بيستمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري هاي داخلي و قرار گرفتن در کنار خبرگزاري ها و مطبوعات پرمخاطب از جمله ويژگي هاي غرفه گروه مجلات شاهد در اين دوره از نمايشگاه است.
مديرکل انتشارات و اطلاع رساني بنياد با تاکيد بر رويکرد تاثيرگذاري عمومي مجلات شاهد، ادامه داد: فرايند رشد جذب مشترک براي مجلات شاهد از سال 1386 تاکنون به خوبي پيش رفته است و درحال حاضر نيز بالغ بر 40 هزار مشترک از اين مجلات بهره مند مي شوند.
وي ادامه داد: مجلات شاهد درطول مدت انتشار تاکنون 38 بار مورد تقدير قرار گرفته اند که از اين تعداد 21 تقدير به خاطر محتوا و شکل و 17 تقدير به دليل فعال بودن در عرصه مطبوعاتي انجام شده است.
مديرکل انتشارات و اطلاع رساني بنياد شهيد با اشاره به اينکه مجلات شاهد بر اساس بررسي معيارهاي حفظ کيفيت جهاني در سال 2006 در ميان 93 کشور جهان موفق به کسب مقام اول شده است، گفت: انتشار مصاحبه هاي تاثير گذار با افراد تاثير گذار ملي و بين المللي از جمله ويژگي هاي منحصر به فرد مجلات شاهد ياران و جوان به شمار مي آيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن