تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820111169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته امداد امام خمنیی به 212 نفراز نیازمندان بابلسری وام پرداخت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کمیته امداد امام خمنیی به 212 نفراز نیازمندان بابلسری وام پرداخت کرد ساری - ایرنا - مدیر کمیته امداد بابلسر از پرداخت وام به 212نفر ازنیازمندان به ارزش دومیلیارد و 92 ریال در شش ماه نخست امسال خبرداد.


" محسنی معلم " روز یکشنهب افزود : این وامها به منظور رفع مشکلاتی از قبیل بدهکاری، معیشتی ، فرهنگی ، خرید لوازم ضرور ی منزل ، درمان و... پرداخت می شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بابلسر همچنین از اجرای 51 طرح خودکفائی با اختصاص مبلغ چهار میلیارد و 810 میلیون ریال کمک بلا عوض در شش ماه نخست امسال خبر داد.
وی افزود : 438 نفر تحت آموزش قرار گرفتند و برای هفت نفر نیز کاریابی شدند.
وی از پرداخت سه میلیارد و 592میلیون و100هزار ریال مستمری به یک هزار و861خانوار تحت حمایت این نهاد در شش ماه نخست سال جاری خبر داد .
معلم افزود : در سر فصلهای جهیزیه ،هدیه داماد ،فرهنگی ،اکرام وایتام ،خود اشتغالی ،عمرانی نیز خدمات فراوانی به خانواده های تحت حمایت ارائه شده است .
مدیر کمیته امداد امام خمینی بابلسر از وجود یک هزار وهشت نفر حامی و34نفر محسنین خبر داد .
وی با بیان اینکه این تعدادحامی سرپرستی 251نفراز ایتام را بر عهده دارند گفت: درسال جاری مبلغ دو میلیارد و 139 هزار ریال توسط این افراد جمع آوری شد.ک/1
608


18/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن