تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820303395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنان منتشر نشده آیت‌الله هاشمی: از لعنت گفتن به صحابه به داعش رسیدیم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سخنان منتشر نشده آیت‌الله هاشمی: از لعنت گفتن به صحابه به داعش رسیدیم
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برخی اقدامات افراطی را عامل ایجاد اختلاف بین مسلمانان دانست و گفت: از لعنت گفتن به صحابه به داعش رسیدیم.
آفتاب: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با جمعی از مسوولان معاونت ساماندهی امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان به نکته مهمی درباره ایجاد داعش و القاعده اشاره کرد که این پایگاه امروز اقدام به انتشار این مطالب کرده است.


وی در این سخنان عنوان کرد: «قرآن تهدید می کند که لا تنازعوا فتفشلو و تذهب الریحکم.(ولی ما) ندیده گرفتیم و هی دامن زدیم به -اختلافات- سنی و شیعه و عمرکشون و لعنت به صحابه، از این کارهایی که خیلی عادی است و بعضی ها هم -انجامش را- عبادت می دانند!»


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «کارهایی مثل عمرکشون و لعنت به صحابه - و اختلاف انداختن بین مسلمانان نتیجه اش این می شود - که - ما به این القاعده و داعش و طالبان و این چیزها می رسیم.»


هاشمی رفسنجانی افزود:« به نظرم این گناه بزرگی که دارد اتفاق می افتد، همین کارها اختلاف افکنی می کند بین امت اسلامی، چرا که امت اسلامی یک میلیارد و هفتصد میلیون نفری را با 60 کشور مستقل را که می تواند بزرگترین وزنه قدرت جهانی باشد، ضعیف کرده که تو سری خور کشورهای دیگر باشند.»






تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن