تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820985754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم كردستان مي گويند آن مرد ديگر نمي آيد


واضح آرشیو وب فارسی:کورد نیوز: تاریخ انتشار : 13:48:36 , 1393/08/18
طعنه نماينده بيجار به روحاني/
مردم كردستان مي گويند آن مرد ديگر نمي آيد
بیاتیان نماينده مردم بيجار در مجلس شوراي اسلامي همچنین خطاب به زنگنه، وزیر نفت، افزود: وزیر محترم نفت، از زمانی که شما در مسند این وزارتخانه نشسته‌اید، حتی یک روستا در شهرستان حوزه انتخابیه بنده گازرسانی نشده که این فاجعه است، آقای وزیر شرکت گاز کُردستان را آب برده است.


سيدمحمد بياتيان نماينده مردم بيجار در مجلس شوراي اسلامي در نطق ميان‌دستور خود در جلسه علني امروز مجلس ضمن تسليت به مناسبت ايام عزاداري امام حسين(ع) و ياران باوفايش در سخناني، گفت: آنچه اين روزها در صدر اخبار قرار گرفته، شکست انتخاباتي رئيس‌جمهور به ظاهر مؤدب آمريکاست که فرصتي بي بديل براي تيم مذاکره‌کننده بوجود آورده تا بتوانند حداکثر امتيازات را در روزهاي پاياني منتهي به مذاکرات به دست آورند.


وي خطاب به تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي کشورمان با 1+5، افزود: نکند درگير بازي پليس خوب و پليس بد آمريکايي‌ها شويد، به نحوي که کنگره پليس بد باشد و دولت آمريکا، پليس خوب. مراقب باشيد بازنده بزرگ قمپز در نکند و شما را از مسير منحرف نسازد. تعليق تحريم‌ها و يا برداشته شدن آنها که محل اختلاف جدي مذاکرات اخير است، بايد به برداشته شدن همه تحريم‌ها و نه تعليق آنها منتهي شود.


نماينده مردم بيجار در مجلس همچنين در همين زمينه و در هشدار به تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي کشورمان، تأکيد کرد: مراقب باشيد، نمي‌شود به قول آمريکايي‌ها، عهدشکنان و تروريست‌پروران اعتماد کرد؛ اوباما کمتر از دو سال در سمت رياست جمهوري آمريکاست، مراقب باشيد وعده سر خرمن برداشتن تحريم‌ها را ندهد. بر فرض خوش‌بيني به اين رئيس‌جمهور و قبول تعليق تحريم‌ها ما بايد با رئيس‌جمهور و دولت بعدي آمريکا مذاکره کنيم که به آنها هم اعتمادي نيست.


بياتيان در بخش ديگري از سخنانش ضمن انتقاد از اظهارات رئيس‌جمهور مبني بر خروج از رکود، خطاب به وي، گفت: آقاي رئيس‌جمهور، "و ما ادراک ماالرکود"، شما مي فرماييد از رکود عبور کرده‌ايم، براساس کدام آمار، دليل و مدرک مستدل مي‌فرماييد که نرخ بيکاري کاهش داشته است؟ در کدام بخش، استان و شهرستان آمار بيکاري کاهش يافته است؟


وي با بيان اينکه با آمار و ارقام بازي کردن نمي‌توان نرخ بيکاري را کاهش داد و از رکود عبور کرد، اظهار داشت: در حوزه انتخابيه بنده کمتر خانواده‌اي را پيدا مي‌کنيد که حداقل يک جوان تحصيلکرده بيکار نداشته باشد. نرخ بيکاري در استان ما در خوشبينانه‌ترين حالت حدود 30 درصد و نه 8 درصد است. البته شايد عبور از رکودي که مي‌فرماييد در منطقه زندگي شما در ولنجک باشد، ولي مطمئن باشيد در ساير نقاط کشور اتفاقي نيفتاده است.


نماينده مردم بيجار در مجلس در بخش ديگري از سخنانش به معرفي وزير پيشنهادي علوم از سوي رئيس‌جمهور اشاره کرد و افزود: آقاي روحاني از شما که شعار تدبير و اميد را سرلوحه کار خود قرار داده و با کليد آمده‌ايد، بعيد است که با معرفي گزينه‌هاي ضعيف و فتنه‌گر براي تصدي وزارت علوم، مديريت اين وزارت‌خانه را 3 قفله کرده و به تعبيري به صورت پيمانکاري به فتنه‌گران واگذار کرده باشيد؛ وزارت علوم از نيروها و اساتيد مجرب و متعهد پرُ است، چرا لجاجت مي‌کنيد؟
بياتيان ادامه داد: آقاي رئيس‌جمهور، گزينه مناسب، علمي و متعهد براغي وزارت علوم معرفي کنيد تا اين وزارتخانه حيات خلوت گرو‌ه‌هاي فتنه‌گر نگردد و روند پيشرفت علمي کشور نيز ادامه يابد.


وي همچنين در مورد بورسيه‌هاي غير قانوني دانشجويي نيز، گفت: ما همواره موافق با برخورد با تخلف بوده و هستيم، ولي رطب خورده منع رطب کي کند؟ آقاي رئيس‌جمهور، بگوييد کساني که بورسيه بوده‌اند، ادعاي برخورد با بورسيه نداشته باشند. نماينده مردم بيجار در مجلس در ادامه از پايين بودن نرخ خريد تضميني گندم از کشاورزان توسط دولت انتقاد و تصريح کرد: آقاي رئيس‌جمهور، در سال زراعي آتي، قيمت گندم 1150 تومان تعيين شده است، اما قيمت تمام‌شده آن براي کشاورزان زحمت‌کش بيش از اينهاست، بنابراين پيشنهاد 1300 تومان براي خريد هر کيلو گندم را داريم که اميدواريم مورد توجه قرار گيرد.


بياتيان همچنين خطاب به زنگنه، وزير نفت، افزود: وزير محترم نفت، از زماني که شما در مسند اين وزارتخانه نشسته‌ايد، حتي يک روستا در شهرستان حوزه انتخابيه بنده گازرساني نشده که اين فاجعه است، آقاي وزير شرکت گاز کُردستان را آب برده است. وي در پايان خاطر نشان کرد: آقاي روحاني، ديگر نمي‌گويم که چه زماني به کردستان مي‌آييد، مردم کردستان مي‌گويند، آن مرد ديگر نمي‌آيد.


 



13:48:36 , 1393/08/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کورد نیوز]
[مشاهده در: www.kurdnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن