تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798994856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرنوشت وزیر پیشنهادی روحانی در خانه ملت/ نمایندگان باسابقه مردم: نتیجه این رای اعتماد را نمی‌توان پیش بینی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سرنوشت وزیر پیشنهادی روحانی در خانه ملت/ نمایندگان باسابقه مردم: نتیجه این رای اعتماد را نمی‌توان پیش بینی کرد
محمود نیلی احمد آبادی وزیر پیشنهادی وزارت علوم تحقیقات و فناوری فردی با سوابق و فعالیت های خوبی است که اگر بتواند در روز رای گیری دفاع خوبی را از خود داشته باشد مطمئنا به وزرات خانه راه پیدا می‌کند.
بعد از کش‌وقوس‌های فراوان برای انتخاب سکان دار وزرات علوم تحقیقات و فناوری، برخلاف پیش بینی ها محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشکده فنی دانشگاه تهران برای تصدی این سمت به مجلس معرفی شد. پس از آنکه وزیر تازه بر سرکار آمده وزرات علوم با رای عدم اعتماد بهارستان نشینان برکنار شد، محمد علی نجفی برای سرپرستی  3 ماهه راهی این وزارت خانه شد.

درحالی که پرونده بورسیه هابا اعلام نتایج تخلفات آن در صدر رسانه ها قرار گرفته است ، گزینه جدید حسن روحانی روز چهارشنبه به ساختمان بهارستان می‌رود تا رای اعتماد نمایندگان را بری تصدی این وزرات خانه کسب کند.

علیرضا منادی سفیدان، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار نامه نیوز، در خصوص رای گیری روز چهارشنبه به محمود نیلی احمدآبادی وزیر پیشنهای علوم، گفت: بنده به شخصه امروز برای  اولین بار آقای نیلی را ملاقات کردم که در طی جلسه ای که با نمایندگان داشتند، رزومه‌ی خود ارائه کردند.

وی ادامه داد: در سوابق و فعالیت‌های ایشان استاد تمامی دانشگاه و ریاست دانشکده فنی دانشگاه تهران و  مسئولیت‌های دیگری مشاهده می‌شود، که انشاالله و با توکل بر خداوند، همه چیز در روز رای گیری مشخص خواهد شد.


رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این موضوع که اکنون هیچ بحثی در مورد مباحث فتنه و مرزبندی آنان با حوادث سال 88 در بین نمایندگان مطرح نشده است، خاطرنشان کرد: برخوردهای سیاسی که در دانشگاه تهران توسط وی انجام شده است، سوابق سیاسی و افرادی که ایشان را مورد تایید قرار می‌دهند را باید مورد بررسی قرار داد که این موارد می‌تواند در روز چهارشنبه و در روند رای گیری تاثیر گذار باشد اما نمی‌توان این موارد را به عنوان دردسر برای ایشان عنوان کرد.

علیرضا منادی، مسئله تخلف بورسیه های غیرقانونی را همچنان در دست بررسی دانست و گفت: فعلا بین آقای نیلی‌احمدآبادی و نمایندگان مجلس بحثی نشده است.

مجلس در پیگیری تخلفات با وزرات علوم همکاری و هماهنگی دارد

در همین خصوص محمدحسین فرهنگی عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی،در گفت‎‌و‌گو با خبرنگار نامه نیوز، با بیان این موضوع که وزیر پیشنهادی با کمیسیون‌های مختلف جلسه داشته است، گفت: نتیجه نهایی و قطعی در مورد رای اعتماد گرفتن وزیر پیشنهادی علوم، روز چهارشنبه و در روند رای‌گیری مشخص خواهد شد و لذا اکنون نمی‌شود به طور قطع از این موضوع و اینکه آیا ایشان از سوی نمایندگان رای خواهد گرفت یا نه اظهار نظر کرد.


نماینده مردم تبریز در مجلس، با بیان اینکه مجلس با مسائلی که وزارت علوم با آن در ارتباط است مشکلی ندارد، خاطرنشان کرد: ما نیز همواره پیگیر مواردی که در آن تخلفی صورت گرفته است هستیم و در بحث بورسیه‌های غیر قانونی فعلا اسامی گروهی از افراد و تخلفاتشان اعلام شده است و کماکان این پرونده در حال بررسی است.








۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن