تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805329314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام توانم را براي توسعه تشکل‌هاي صنفي مطبوعاتي به کار مي‌گيرم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۱۹ب.ظ)
وزير تعاون کار و رفاه اجتماعي: تمام توانم را براي توسعه تشکل‌هاي صنفي مطبوعاتي به کار مي‌گيرم وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي روز گذشته ضمن بازديد از خانه هنرمندان ايران، دومين نمايشگاه سالانه انجمن صنفي عکاسان مطبوعاتي ايران را در نگارخانه‌هاي نامي و بهارخانه هنرمندان ايران افتتاح کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي ربيعي، با ابراز خوشحالي از برگزاري اين نمايشگاه در خانه هنرمندان ايران، گفت: برگزاري اين نمايشگاه مي‌تواند آغازي باشد براي برگزاري نمايشگاه‌هاي ديگري با موضوع فقر، نابرابري، کار کودک و مسائل اجتماعي، وزارت کار نيز از برگزاري چنين نمايشگاه‌هايي قطعاً حمايت مي‌کند، زيرا هنر مي‌تواند معضلات و واقعيت‌هاي اجتماعي را با زبان و فرم خود به تصوير بکشد.
ربيعي، با اشاره به نقش خانه هنرمندان در فضاي هنري ايران، گفت: ما ساختماني براي برگزاري نمايشگاه‌هايي با موضوعات آسيب‌هاي اجتماعي در نظر گرفته‌ايم که از خانه هنرمندان ايران مي‌خواهم در آماده کردن و برگزاري نمايشگاه‌هاي مختلف اجتماعي در اين مسير با همراهي و همکاري کند.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، پس از دريافت کارت عضويت افتخاري انجمن عکاسان مطبوعاتي در جمع عکاسان مطبوعاتي گفت: من عضو خانواده مطبوعات هستم و خودم را از مجموعه فعاليت‌هايي که در حوزه رسانه انجام مي‌شود، جدا نمي‌دانم. از قضا در دانشگاه هم درس رسانه دارم و دانشجوهاي زيادي در حوزه رسانه داشته‌ام. حس مي‌کنم احترام و ارزش گذاشتن و تقويت‌کردن فعاليت‌هاي مطبوعاتي هم نهاد آزادي را در کشور پربار‌تر مي‌کند و هم هنر به اعتقاد من به خصوص در اين جمع که هستم، عکاسي مي‌تواند با بيان واقعيت‌هاي اجتماعي به نوعي همه جامعه را با مسايل مختلف اجتماعي درگير کند.
وي افزود: در عکس‌هايي که من در اين نمايشگاه ديدم از کار و توليد و فقر و نابرابري بود تا زيبايي‌هاي طبيعت و تفريح و ورزش؛ در واقع زندگي روزمره ايراني را مي‌شود در اين عکس‌ها ديد. من به خصوص آن قسمت که به وزارتخانه خودم مربوط است، جلوه‌هايي از کار و تلاش، زندگي کارگر، رنج کارگر، زندگي يک معلول، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و... را در اين نمايشگاه ديدم و فکر مي‌کنم اين عکس‌ها نوعي بيان واقعيت‌هاي اجتماعي هستند که به ما هم در حوزه سياست‌گذاري کمک مي‌کنند؛ علاوه بر آن مجموعه فعاليت‌هايي که در حوزه هنر انجام مي‌شود به نشاط جامعه، زنده‌بودن جامعه و همدلي بيشتر در بين اعضاي جامعه و دولت و جامعه مي‌تواند کمک کند.
ربيعي، در پاسخ به اين پرسش که آيا بازديد وزير کار از خانه هنرمندان ايران مي‌تواند نويد‌دهنده اين باشد که هنر بيش از پيش به عنوان يک حرفه و شغل در کشور شناخته شود و از حمايت‌ها و ضوابط قانوني کار بهره ببرد، اظهار داشت: من هر چه از دستم بربيايد به خصوص براي خانواده بزرگ هنرمندان، سينماگران، روزنامه‌نگاران که خودم جزئي از آنها هستم، حتما انجام خواهم داد. همه تلاشم را به کار مي‌گيرم که تشکل‌هايشان شکل بگيرد و در اين موضوع از هيچ کاري دريغ ندارم، منتها من دنبال تشکل‌هاي دو سه روزه نيستم که بنيان‌هاي سست داشته باشد، به عنوان مثال براي روزنامه‌نگاران من به دنبال يک تشکل اساسي، بنيادي و فراگير هستم و رايزني‌هايي را انجام مي‌دهم که اين تشکل بتواند به صورت پايدار تشکيل و ماندگار شود. از طرف ديگر مسايلي مثل بيمه را به جد دنبال کرده‌ام و باز هم با همه توان خودم دنبال مي‌کنم.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در پايان ديدار از خانه هنرمندان ايران، اظهار داشت: اميدوارم در آينده‌اي نزديک در قالب تعاوني‌ها که در آن قدرت عمل بيشتري داريم، کمک کنيم که تعاوني‌ها تشکيل شوند و بتوانيم در اين قالب هم به هنرمندان کمک کنيم ضمن اينکه مجموعه امکاناتي که وزارتخانه ما در اختيار اتحاديه‌ها، تشکل‌ها، سنديکاها، انجمن‌هاي مختلف در حوزه رسانه و هنر قرار دارد. همچنين بنا دارم در ارتباط با بحث گروه‌هايي که از نظر اجتماعي دچار آسيب شده‌اند کار جدي و مستمر هنري انجام بدهيم به عنوان مثال هنر معلولين را بيشتر به صحنه بياوريم و حمايت کنيم. برنامه‌هايي داريم که در آينده ارتباطمان را با جامعه هنري تنگاتنگ خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن