تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803267076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتمام پروژه های نیمه تمام در دستور کار شهرداری منطقه 3 تبریز/ توجه ویژه به توسعه فضاهای ورزشی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی اکبری در گفتگو با مهر مطرح کرد:
اتمام پروژه های نیمه تمام در دستور کار شهرداری منطقه 3 تبریز/ توجه ویژه به توسعه فضاهای ورزشی
تبریز- خبرگزاری مهر: شهرداری منطقه سه تبریز به عنوان یکی از کلیدی ترین مناطق این شهر چندین پروژه مهم را در دستور کار داشته و در این بین اتمام پروژه های نیمه تمام را در اولویت کاری خود قرار داده است.



به گزارش خبرنگار مهر، شهرداری منطقه سه تبریز با انجام پروژه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در جهت تحقق تبریز به عنوان کارگاه سازندگی قدم برداشته و طرح های زیادی را آغاز و تکمیل کرده است. در این راستا حسین اکبری، شهردار منطقه سه تبریز پنجشنبه در گفتگویی با اشاره به پروژه های مهم پایان یافته و یا در حال اجرای این منطقه از جذب سرمایه گذاری مناسب و تحقق 124 درصدی بودجه این منطقه از تبریز در طی شش ماه اول سال جاری خبر می دهد. عملکرد منطقه 3 تبریز در جذب سرمایه گذاری چشمگیر بوده است حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد شهرداری منطقه سه در تحقق بودجه گفت: با اهتمام مجموعه شهرداری منطقه سه تبریز در این منطقه درشش ماهه اول سال جاری 124 درصد تحقق بودجه داشتیم که نسبت به سال گذشته 92 درصد افزایش را نشان می دهد. شهردار منطقه سه تبریز ادامه داد: این تحقق 124 درصدی بودجه در نیم سال اول در حالی بوقوع می پیوندد که بودجه سال 93 شهرداری منطقه سه تبریز نسبت به سال قبل 73 درصد افزایش داشته است. وی با بیان اینکه سه وظیفه عمده بر عهده شهرداری این منطقه گذاشته شده است، گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام، آغاز پروژه های جدید و همچنین کمک به برخی طرح های منطقه شش و هفت تبریز به عنوان مناطق معین از جمله این وظایف است.

اکبری ادامه داد: اتمام پروژه های نیمه تمام باقی مانده از سال 92 یکی از این محور ها می باشد که خوشبختانه گام های بسیار مناسبی در این خصوص برداشته شده است. وی افزود: علی رغم  رکود موجود در جامعه و بخش ساخت و ساز با همت شورای اسلامی شهر و تلاش های شهردار کلانشهر تبریز، این شهر دوران درخشانی را طی می نماید و در این راستا نیز تحقق بودجه این منطقه از شهرداری در شش ماهه اول سال جاری به واقعیت پیوست. شهردار منطقه سه تبریز با اشاره به اینکه تعیین شهرداری منطقه سه به عنوان منطقه معین مناطق شش و هفت یکی دیگر از محورهای اساسی فعالیت این منطقه است، گفت: این منطقه از شهرداری تبریز به عنوان یکی از توانمندترین مناطق دهگانه شهرداری علاوه بر اینکه معین اجرای پروژهای بزرگ عمرانی در مناطق شش و هفت تبریز تعیین شده است پروژه های اساسی بزرگی نیز در سال جاری در منطقه سه آغاز نموده است. وی در خصوص اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری منطقه سه تبریز گفت: اتمام پل های نیمه تمام مشروطه و لاله و پروژه مشارکتی سلیمان خاطر مراحل نهایی خود را طی می کنند. اکبری با اشاره به اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح وادی رحمت در محدوده شهرداری منطقه هفت تبریز توسط شهرداری منطقه سه گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح وادی رحمت تبریز یکی از مهمترین پروژه های عمرانی تبریز می باشد و به دلیل میزان بالای تردد وسایل نقلیه از این مسیر بویژه در ایام تعطیل و مناسبتهای مختلف اجرای این پروژه با تاکیدات شهردار کلانشهر تبریز با سرعت تمام در حال انجام است. شهردار منطقه سه تبریز با اعلام اینکه این منطقه از شهر تبریز در سال جاری ساعتها، روزها و ماههای طلایی را سپری می کند گفت: اجرای پروژه های مهم در منطقه سه نشانگر توانمندی و انگیزه بالای خدمت رسانی کارمندان این منطقه از شهرداری تبریز است. وی با اشاره به برخی از مهم ترین پروژه های این منطقه گفت: از جمله پروژه های افتتاح شده شهرداری منطقه سه تبریز در سال جاری را می توان تعریض پل حکیم نظامی با اعتبار 10 میلیاردریال، مسیرگشایی خیابان رضا نژاد (فدک به امام خمینی) با هزینه ای بالغ بر 142 میلیاردریال، سالن ورزشی پارک مشروطه با اعتبار20 میلیارد ریال، نور پردازی خیابان 17 شهریور، سینما پنج بعدی تبریز در پارک منظریه با اعتبار پنج میلیارد ریال، پارک بانوان مشروطه با اعتبار دو میلیارد ریال و پارک جنگلی یادگار امام (ره ) را نام برد. پارک جنگلی یادگار امام (ره) فضایی با امکانات ویژه اکبری با اشاره به بهره برداری از فاز اول پارک جنگلی یادگار امام (ره) در طی ماه های اخیر گفت: فاز اول این پارک با هزینه بالغ بر 30 میلیارد ریال و در مساحت 20 هکتار در حاشیه اتوبان شهید کسایی  با امکاناتی مدرن  همچون آبشار صخره ای، باربیکیو و آلاچیق ،باند هلیکوپتر برای شرایط بحران، پیست دوچرخه سواری و اسب  سواری در ماه اخیر به بهره برداری رسید. وی ادامه داد: این پارک مجهز به پیاده راه، محل بازی  کودکان و فوتبال دستی و میادین ورزشی چندمنظوره، نمازخانه، سرویس بهداشتی و تلویزیون بزرگ  شهری که برای رفاه و آسایش همشهریان و گردشگران ونیز تماشای  فوتبال  تیم ها در عدم دسترسی  به ورزشگاه یادگار امام (ره) است.

شهردار منطقه سه تبریز در ادامه به تکمیل زیر ساخت ها و همچنین افزایش مساحت  پارک در آینده نزدیک اشاره کرده و افزود: وجود پارک جنگلی همراه با کلیه امکانات ورزشی و تفریحی از نیاز های این منطقه بود که این امر با احداث استراحت گاه پارک جنگلی  یادگار امام تا حدودی محقق شد و در آینده نزدیک با افزایش 70 هکتار، دیگر به سرانه فضای سبز این منطقه افزوده خواهد شد. ساماندهی اوضاع محله های شلوغ تبریز با مسیرگشایی خیابان 24 متری فدک به امام خمینی (ره) شهردار منطقه سه با بیان اینکه گشایش این مسیر از آرزوهای چندین ساله اهالی محله فدک به امام خمینی (ره) بود، گفت: مشکلات زیادی در این محله قدیمی از نظر تنگی معبر، عدم دسترسی به معابر آزادشده اطراف و نابسامانی وضعیت عمومی محل وجود داشت که رفت و آمد و زندگی را برای مردم دشوار کرده بود. وی ادامه داد: این پروژه با همت و فعالیت شهرداری منطقه سه در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و در ادامه ی روند مسیرگشایی های این منطقه بر اساس مصوبات طرح تفصیلی تبریز، با هدف تسهیل و روان سازی مسافرت های درون شهری و پایان دادن به مشکلاتی که سال های مدید گریبانگیر اهالی این محل بود، به انجام رسیده است. اکبری افزود: خیابان فدک از 24 متر عرض و 450 متر طول برخوردار است که تملک املاک موجود در مسیر، حدود 13 میلیارد و 500 میلیون ریال و جابجایی تأسیسات آن هفت میلیارد ريال هزینه در بر داشته که هزینه کلی این پروژه با احتساب عملیات عمرانی و خدماتی حدود 142 میلیارد ریال برآورد شده است و پروژه تعریض پل رو گذر حکیم نظامی که این پل از هر دو طرف به طول هشت و نیم متر عریض تر گشته و هزینه کل پروژه 10 میلیارد ريال برآورد شده است . مجموعه مشروطه گامی در جهت افزایش سرانه ورزشی بانوان اکبری همچنین با اشاره به ایجاد مجموعه فرهنگی، ورزشی بانوان مشروطه با مساحت 480 متر مربع ساختمان اداری در دو طبقه، هزار و 400 مترمربع سالن و صرف هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال و یک زمین چمن واقع در پارک مشروطه گفت: بهره برداری از این طرح را در سالروز خجسته میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) به عنوان هدیه ای مناسب برای بانوان تبریزی در نظر گرفتیم تا بتوانند سبک زندگی توام با ورزش و سلامتی جسمی و روحی و اوقات فراغت خود و فرزندانشان را با خاطری آسوده در این مکان بگذرانند. وی با بیان اینکه این منطقه به عنوان منطقه ی فرهنگی و اجتماعی به دلیل پیشگامی در ایجاد و توسعه مراکز فرهنگی و هنری و اجتماعی در شهر تبریز مطرح بوده است، گفت: اکنون در کنار این عنوان ویژه، با ساخت و راه اندازی مراکز ورزشی چند منظوره متعدد و برخورداری از بیشترین سرانه فضای ورزشی بانوان، در حال تبدیل شدن به قطب ورزشی و تفریحی شهر نیز هستیم. شهردار منطقه سه تبریز افزود: برای ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان، نبایستی به مقوله ورزش فقط از دید پر کردن اوقات فراغت و نیز ایجاد سرگرمی و تفریح در بین نوجوانان و جوانان نگریسته شود بلکه باید با نگرشی نو و جدید به این موضوع پرداخت چرا که این مبحث به عنوان عنصری تاثیر گذار در زندگی و سلامت افراد و جامعه دارد.

وی با اشاره به سالن های در حال احداث منطقه گفت: در حال حاضر با هدف تقویت زیر ساخت های مناسب فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و نیز  افزایش سرانه فضای ورزشی، توزیع خدمات شهری گسترده در محلات با هدف استقرار تدریجی توسعه پایدار شهری و همچنین ایجاد مکانی برای جوانان برای استفاده از فضاهای ورزشی مناسب و مجهز در نزدیکی محل سکونت خود در اوقات فراغت چندین پروژه ورزشی در دستور کار است. اکبری با اشاره به پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری که آماده عقد قرار دار و ارایه به سرمایه گذاران است، گفت: مجتمع تجاری و پارکینگ زیرزمین پاستور، مجتمه خدماتی و تجاری بازار روز، رستوران و کافی شاپ، پینت بال لیزی و باغ پرندگان پارک مشروطه، ساختمان پزشکان جنوب تبریز، پارکینگ و مجتمع تجاری خیابان 17 شهریور، گلخانه مدرن پارک منظریه، مجتمع خدماتی و رفاهی پارک جنگلی، جیپ پارک 17 شهریور، نوسازی بلوک های آبادانی مسکن و پارکینگ بقاییه از جمله این پروژه ها است.
.............................
گفتگو از: فائزه زنجانی


۱۳۹۳/۸/۱ - ۱۶:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن