تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803996875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتمام 70 درصد پروژه‌هاي مسكن مهر استان كرمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۳۹ب.ظ)
مدير كل راه و شهرسازي استان كرمان، در جمع كاردان‌هاي فني: اتمام 70 درصد پروژه‌هاي مسكن مهر استان كرمان مدير كل راه و شهرسازي استان كرمان، گفت: 70 درصد پروژه‌هاي مسكن مهر استان به اتمام رسده است.
به گزارش خبرگزاري موج، مقبلي در مجمع عمومي سالانه سازمان نظام كارداني ساختمان كرمان گفت: بسياري از اعضاي سازمان كاردان‌هاي فني ساختمان سابقه طولاني و تجربه هاي بسيار گرانبهايي دارند كه مي توانند در بحث نظام فني و اجرايي استان بسيار مؤثر و كارآمد باشند.
وي با اشاره به وجود افراد بسيار با تجربه اي در كانون كاردان‌هاي فني ساختمان، گفت: در هر كجا پروژه اي در حال اجرا و يا در حال مطالعه است از توان كاردان‌ها استفاده شده و مي‌شود.
وي ادامه داد: حوزه وظيفه شما در نظام فني و اجرايي مشخص است در بسياري از پروژه ها نقش كاردان ها بسيار ارزنده است و حتي در بسياري از موارد از نظر تجربه از فارغ‌التحصيلان دانشگاه جلوتر هستيد.
مقبلي با بيان اين كه شما كاردان‌ها مي‌توانيد از لحاظ فني و اجرايي بازوي پرتواني براي نظام كارشناسي كشور باشيد، گفت: بنابراين جايگاه بسيار ارزنده شما در حوزه نظام فني و اجرايي كشور كاملا مشخص است.
وي افزود: قدمت سازمان نظام مهندسي كشور و به چنين سال مي رسد، ولي؛ قانوني كه بتوانيم يك نظام فني و اجرايي داشته باشيم كه بتوان به آن استناد كنيم تا اين مقطع زماني در كشور نبوده و مسووليت ها هم در حوزه نظام فني اجرايي كشور واضح نبوده است و در نظام فني و اجرايي كشور جايگاهي برايش ديده نشده است.
مقبلي ادامه داد: از يكي دو سال گذشته قانون جامع نظام فني ساخت و ساز كشور در مجلس شوراي اسلامي در حال بررسي است كه اميد است هر چه زودتر اين لايحه بررسي شود و به عنوان يك قانون براي اولين بار در كشور به جامعه نظام فني اجرايي و مهندسين كشور ابلاغ گردد تا نظام صنفي و فني و اجرايي كشور مسووليت خود را بداند.
مدير كل راه و شهرسازي اظهار داشت: خوشبختانه در حوزه استان كرمان كاردان ها نقش بسيار ارزنده‌اي در حوزه هاي راه و ساختمان و ساير حوزه ها داشته‌اند كه نقش سازنده سازمان نظام كاردان ها در اجراي مسكن مهر به خوبي مشهود است.
وي با بيان اين كه در استان كرمان فرصت براي كار و توسعه استان بسيار زياد است، گفت: توسعه حوزه مسكن كه مي تواند تأثير بسيار زيادي در حوزه توسعه اقتصادي استان و در حوزه توسعه اشتغال استان داشته باشد و افرادي كه اين نقش را مي ‌آفرينند قطعا جامعه مهندسين كشور و جامعه سازمان نظام كاردان ها هستند كه اين تلاش را نمي توان ناديده گرفت.
وي خاطرنشان كرد: امروز يكي از بحث هاي بسيار مهم براي خروج از ركود اقتصادي فعال كردن ساخت و ساز و بحث ساخت مسكن براي جامعه است كه مي تواند ارزش افزوده بالايي داشته باشد و از نظر اشتغال مي تواند براي جمعيت زيادي ايجاد اشتغال كند.
مقبلي با بيان اين كه چرخه اقتصادي بسيار بزرگي پشت اين فعاليت است، گفت: اما در حال حاضر اندكي ركود وجود دارد كه بايد تلاش كنيم اين صنف و حرفه به فعاليت بيافتد تا چرخه هاي بعدي نيز فعال شوند و معضلي كه به عنوان بيكاري در جامعه وجود دارد با فعال شدن نظام ساخت و ساز به خصوص در حوزه مسكن از بين برود.
وي در خصوص پروژه هاي مسكن مهر استان گفت: در طرح مسكن مهر تا سال گذشته حدود 34 هزار واحد در اسنان كرمان اجرا كرديم كه 70 درصد آنها به اتمام رسيده و 30 درصد باقي مانده با پيشرفت فيزيكي بالاي 65 تا 70 درصد در حال اجرا ست.
مدير كل راه و شهرسازي خطاب به كاردان هاي فني ساختمان گفت: همه شما در اجراي اين پروژه ها نقش ارزنده اي داشتيد.
وي با تأكيد بر لزوم بازسازي و نوسازي بافت فرسوده استان گفت: بافت فرسوده استان كرمان بيش از 5 هزار و 300 هكتار است كه در حقيقت بستر آماده اي براي اجراي پروژه ها و مسكن مي باشد.
مقبلي با اشاره به اين كه زير ساخت ها ي لازم براي نوسازي و بازسازي بافت فرسوده كاملا مهياست، گفت: احتمالا قانون نوسازي و بازسازي بافت فرسوده از سال آينده عملي خواهد بود و مطابق تصميمي كه در وزارت راه و شهرسازي گرفته شده است از سال آينده تسهيلات خيلي خوبي در جهت نوسازي بافت فرسوده به متقاضيان مسكن به خصوص انبوه سازان در اين بخش پرداخت خواهد شد تا بافت فرسوده از اين حالت خارج شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن