تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803989133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتمام طرح کمربند سبزاهواز نیازمند همکاری دستگاه های متولی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اتمام طرح کمربند سبزاهواز نیازمند همکاری دستگاه های متولی است اهواز-ایرنا- رییس اداره فضای سبزحوزه خدمات شهری شهرداری اهواز گفت:اتمام طرح کمربند سبز اهواز به همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و متولی نیاز دارد، درحالی که تاکنون تنها شهرداری اهواز بخشی از تعهدات خود را انجام داده است.


"حمید امیری فرد" سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:طرح ایجاد کمربند سبز اهواز 7 هزار هکتار است که در 72 کیلومتر از جاده کمربندی جدید اهواز در عرض یک هزار متر ایجاد می شود.
وی بیان کرد:مطالعات اجرای کمربند سبز اهواز از سال 73 آغاز شده اما با وقفه ای 18ساله در سال 90 عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
رییس اداره فضای سبزحوزه خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به این که این پروژه از اراضی شمال غرب (سه راه اندیمشک) شروع شده است گفت: به دلیل اینکه بادهای غالب شهر اهواز از سمت شمال غرب در اراضی و شن زارهای این منطقه ایجاد می شود و این اراضی در اختیار منابع طبیعی استان قرار دارد، عملیات ایجاد کمربند سبز از این منطقه آغاز شد.
امیری فرد بیان کرد: فاز نخست اجرای این طرح که به صورت عملیاتی از سال 91 آغاز شد کاشت درخت در یک هزار و 200هکتار از اراضی شمال غرب اهواز است که تا سال گذشته 500هکتار از این اراضی درختکاری شد و توسعه 250 هکتار اراضی جدید نیز در همین سال آغازشده است .
وی گفت: کاشت درخت امسال نیز در یک هزار و 200هکتار از اراضی کمربندسبز اهواز انجام می شود که امیدواریم بتوانیم به بخشی از این تعهدات عمل کنیم.
رییس اداره فضای سبزحوزه خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: اجرای طرح کمربند سبز اهواز آغاز شد ،در استانداری خوزستان کارگروه کمربند سبز اهواز با مشارکت تعدادی از ادارات و شرکت هایی مانند فولاد خوزستان ،صنعت نفت،توسعه نیشکر و برخی شرکت های دیگر تشکیل شد.
امیری فرد افزود: در این کارگروه معین شد تا هرکدام از دستگاه ها و ادارات بخشی از اجرای این طرح را بر عهده داشته باشند.
وی گفت: دراین خصوص معین شد که شرکت فولاد خوزستان 800هکتار ،شرکت نیشکر و صنایع جانبی 500هکتار،شرکت نفت یک هزار و 200 هکتار، جهاد کشاورزی 2 هزار هکتار و سازمان آب و برق خوزستان نیز بخشی از کمربند سبز را کار کنند که تاکنون هیچ کدام به تعهدات خود عمل نکرده اند.
امیری فرد گفت: از سوی شهرداری اهواز در سال 91 و 92 اعتباری معادل 70 میلیارد ریال برای هر سال در نظر گرفته شد که تمامی این اعتبارات جذب شده است.
وی ادامه داد: در هر هکتار از زمین های کمربند سبز اهواز حدود 417 اصله درخت کشت می شود که تلاش شده این درخت ها از نمونه های بومی استان باشد.
رییس اداره فضای سبزحوزه خدمات شهری شهرداری اهواز افزود:به دلیل شرایط آب و هوایی استان در نیمه نخست سال جاری طرح توسعه کمربند سبز اهواز اجرا نشد و عملیات اجرایی این طرح در نیمه دوم سال با تامین ماشین آلات مورد نیاز در 300هکتار از این اراضی اجرا می شود که در سال جاری نیز 70 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اعتباردر نظر گرفته شده است.
7161/641


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن