تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819546375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بومی سازی سیستم انتقال قدرت حرکت طولی جرثقیل های 19و20 نورد گرم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بومی سازی سیستم انتقال قدرت حرکت طولی جرثقیل های 19و20 نورد گرم
با تلاش کارشناسان واحد بازرسی فنی جرثقیلها و همکاری واحدهای نوردگرم و تعمیرگاه مرکزی، سیستم انتقال قدرت حرکت طولی جرثقیلهای 19و20 نورد گرم بومی سازی شد.
عباس براتي کارشناس واحد بازرسي جراثقالها و اسکلت فلزي اين خبر را داد و گفت: در پی این اقدام مبتکرانه، سیستم انتقال قدرت حرکت طولي جراثقالهاي ياد شده اصلاح شد و بدون هیچ گونه مشکلی با بهترین عملکرد مورد بهره‌برداري قرارگرفت و از لحاظ اقتصادی به دلیل کاهش مصرف قطعات یدکی و توقفات اضطراری و تعمیرات جرثقیلها بیش از 3 میلیارد ریال صرفه‌جوئی اقتصادی برای فولاد مبارکه به بار آورد. وي در همين رابطه افزود: در طراحی اولیه توسط شرکت KoneCrane فنلاند شافت خروجی گیربکسهای این جرثقیل به صورت Hollow shaft بوده و به علت وجود تنشها و ارتعاشات درکوتاه مدت شافت چرخ و گیربکس دچار سایش و شکستگی دنده‌ها گردیده و با توجه به آشکار نبودن عیب منجر به بروز خرابیهای بیشتر اعم از سوختن موتورها، انحرافات شدید سازه‌ای و خرابی چرخها و گایدرولهای جرثقیلها می‌شد به منظور حل این مشکل طراحی مجدد سیستم انتقال قدرت جرثقیلهای مذکور در واحد بازرسی فنی انجام و طرحهای لازم جهت ساخت بیس گیربکس و شافت آن و چرخ و سایر ملزومات، طرح تهیه و عملیات ساخت آنها در تعمیرگاه مرکزی انجام گرفت و سپس با همکاری واحد جرثقیلهای نورد گرم و تعمیرات مرکزی سیستم انتقال قدرت جدید جایگزین شد که نتایج حاصله نشان از موفقیت 100درصدي طرح اجرا شده دارد. عباس براتي در همين رابطه از همکاری واحد‌های جرثقیلهای نورد گرم‌، تعمیرگاه و تعمیرات مرکزی که در جهت اجرای این پروژه واحد بازرسی فنی را یاری نمودند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمود.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن