تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804231646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهروندان کدام مناطق پایتخت نظارت بیشتری بر فعالیت های مدیریت شهری دارند؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
شهروندان کدام مناطق پایتخت نظارت بیشتری بر فعالیت های مدیریت شهری دارند؟
رییس سامانه137 شهرداری تهران با بیان اینکه روزانه بیش از 6هزار تماس در این سامانه ثبت می شود، گفت: بیش از 4 هزار مورد از این تماس ها به پیام تبدیل می شود و مابقی پیام ها در خصوص راهنمایی در حوزه های مختلف به شهروندان است مانند پرسیدن آدرس نواحی مختلف شهرداری مناطق 22 گانه یا مراکز تفریحی و گردشگری شهر که به آنان اطلاع رسانی می شود.
 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،مسعود سلیم جوهری  با تاکید بر اینکه پیام های سامانه137 در فصل های مختلف متفاوت و متغییر است، افزود: در فصل زمستان که بارش باران و برف را در پایتخت داریم درخواست های شهروندان از مدیریت شهری متفاوت با فصل های دیگر است.

وی تصریح کرد: پیام ها در سامانه 137 توسط کارشناسان ثبت پیام، ثبت می گردد و به واحدهای اجرایی نواحی مختلف شهرداری و یا سازمان ها و یا نهاد های مختلف ابلاغ می شود . واحد های اجرایی موظف هستند در اسرع وقت و طبق زمانبندی که اعلام شده است پیام را پیگیری و پاسخ را برای ما ارسال کنند.

رییس سامانه 137 شهرداری تهران با بیان اینکه موضوع اول پیگیرمان در سطح شهر پیام های فوریتی و خطرساز هستند،خاطرنشان کرد: این پیام ها شامل شکستگی دریچه ها در سطح معابر، چاله های خطرساز برای عابران و خودروها،حفره های خطرناک در پیاده رو ها،آلودگی های صوتی و زوائد فیزیکی می شود.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین تماس ها توسط شهروندان مناطق یک، 4 ،2 و5 انجام می شود، گفت: کمترین تماس ها را نیز از سوی شهروندان مناطق 21 و22 داریم.

رییس سامانه 137 شهرداری تهران تصریح کرد: در سال گذشته، 64 درصد پیام ها در حوزه خدمات شهری و با موضوع نگهداشت پایتخت بود. همچنین موضوعات مرتبط با حوزه شهرسازی و فنی و عمران در رتبه های بعدی قرار گرفته است.

سلیم جوهری افزود:ما هر هفته و به طور مستمر پیام های شهروندان را رصد و بررسی می کنیم ، آنها را می سنجیم و برای آنها طرح جهادی خاصی تعریف می کنیم. در همین راستا نیز ما چندی پیش طرح جهادی بازخورد سنجی را داشتیم که در آن طرح بیشترین پیام هایی که از سوی شهروندان اعلام شده بود را نیز بررسی کردیم.

وی با تاکید بر این اینکه در سال جاری و تاکنون کاهش بیش از 20 درصدی پیام ها را داشته ایم،گفت: آمارها نشان می دهد پیام های ارسالی توسط شهروندان در 7 ماه امسال نسبت به سال گذشته از کاهش چشمگیری برخوردار بوده است و تنها علت آن این است که ما توانسته ایم تمهیدات نظارتی لازم و خوبی را بخصوص در سطح نواحی مناطق 22 گانه پایتخت صورت دهیم.

رییس سامانه 137 شهرداری تهران با بیان اینکه عدم رضایت شهروندان نیز به صورت ویژه ای در سامانه پیگیری می شود،تصریح کرد: در حال حاضر نیز اثربخشی این سامانه در رضایت مندی شهروندان نمود عینی پیدا کرده است.

سلیم جوهری یکی از دستاوردهای سامانه 137 در سال 93 را کاهش چمشگیر پیام ها عنوان کرد و ادامه داد: ما دو موضوع اصلی و اساسی را امسال مدنظر خود قرار دادیم . یکی افزایش سطح رضایتمندی شهروندان که با تشدید نظارت ، بازدید های میدانی و کمک به واحد های اجرایی انجام می شود و دیگری افزایش مشارکت معنادار شهروندی در مدیریت شهر.

وی گفت: بررسی های ما نشان می دهد نگرش شهروندان در سطح شهر تغییر پیدا کرده،درخواست هایی که شهروندان در حال حاضر از ما دارند به سمت درخواست های توسعه ای رفته است .

سلیم جوهری در پایان با اشاره به اینکه تلاش می کنیم افزایش رضاتمندی را به طور مستمر داشته باشیم ، تصریح کرد: معتقدیم شهروندان باید در مدیریت شهر سهیم باشند و بتوانند محلاتشان را خودشان مدیریت کنند .

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن