تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819561021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده سانحه رانندگی اتوبوس زایران همدانی روی میز ستاد دیه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پرونده سانحه رانندگی اتوبوس زایران همدانی روی میز ستاد دیه همدان - ایرنا - مدیرعامل ستاد دیه گفت: رسیدگی پرونده سانحه رانندگی اتوبوس حامل زائران همدانی به مرقد زینب کبری (س) در دستور کار ستاد دیه قرار دارد.


"یدالله روحانی منش" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مهمترین پرونده در دست بررسی این ستاد متعلق به سانحه رانندگی یک دستگاه اتوبوس حامل زایران مرقد حضرت زینب (س) در سوریه است.
وی اضافه کرد: در این سانحه رانندگی بر اثر برخورد اتوبوس حامل زائران ایرانی با یکدستگاه خودرو سه نفر از سرنشینان این خودرو فوت و 27 نفر از زائران نیز مجروح شدند.
وی با ذکر اینکه راننده این خودرو هم اینک در زندان است ، اظهار کرد: خانواده این راننده و عوامل ستاد دیه با برگزاری نشست های مختلف موفق به جلب رضایت خانواده دو تن از متوفیان و 16 نفر از مصدومان و مجروحان این سانحه شدند.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار کرد: بخشی از دیه مجروحان و مصدومان این سانحه توسط دولت سوریه پرداخت شد و همچنین هزینه پزشکی مصدومان و مجروحان را شرکت های بیمه گر پرداخت کردند.
وی تاکید کرد: این راننده 41 ساله محکوم به پرداخت شش میلیارد و 880 میلیون ریال دیه به سانحه دیدگان شده است که قسمتی از آن توسط شاکیان پرونده گذشت شده و افزون بر پنج میلیارد ریال دیگر برای بسته شدن این پرونده نیاز است.
وی یادآوری کرد: این سانحه در 16 دی ماه سال 91 رخ داد و در دوم تیرماه سال 92 این پرونده در ستاد دیه همدان بازگشایی شد هم اینک این پرونده برای تامین منابع مالی به صندوق مستقل تامین خسارت های بدنی ارسال شده است.
وی بیان کرد: 67 شهروند به علت ناتوانی در پرداخت دیه هم اینک در زندان محبوس هستند که 38 پرونده مربوط به دیه ناشی از فوت و 29 پرونده مربوط به دیه ناشی از جرح است.
41 زندانی جرائم غیر عمد ناشی از دیه در سالجاری با مساعدت ستاد دیه همدان آزاد شدند.
7525/2624/1352


17/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن