تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803049928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشای دولت مخفی در شبکه دو


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
افشای "دولت مخفی" در شبکه دو
مجموعه تلویزیونی «دولت مخفی» به تهیه کنندگی مشترک حمید آخوندی و علیرضا جلالی از شنبه، 17 آبان ساعت 21:30 روی آنتن شبکه دو می رود.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مسعود صباح مدیر گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو درباره این سریال گفت: «دولت مخفی» یک ملودرام جذاب اجتماعی –خانوادگی است که زندگی اسرا در اردوگاه‌ها و چشم‌انتظاری‌ خانواده‌ها را به صورت موازی به‌نمایش‌درمی آورد.
 
وی افزود: نکته مهمی که در این سریال روی آن تکیه داشتیم این است که رزمنده های ما از تمام تعلقات خود گذشتند، هر آنچه که داشتند را در طبق اخلاص گذاشتند و جان بر کف برای دفاع از اسلام و فرمانبری از رهنمودهای حضرت امام  (ره) و البته دفاع از میهن به جبهه های جنگ رفتند.
 
مدیر گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو گفت: این سریال از نظر لوکیشن، فضا و جغرافیای محل فیلمبرداری از تنوع بسیار بالایی برخوردار است، تصویربرداری بخش های شهری آن در شمال کشور و بخش های مربوط به جنگ و اردوگاه اسرا نیز در تهران انجام گرفته است.
 
وی افزود: این سریال در سه فصل، سال‌های دفاع مقدس و مقاومت اسرا در اردوگاه های رژیم بعث را  به نمایش می گذارد، فصل اول و دوم «دولت مخفی» را حسن برزیده ساخته و بخش سوم آن که به اردوگاه اسرا مربوط می شود را راما قویدل کارگردانی کرده است.   
 
صباح گفت: «دولت مخفی» با نمایش زندگی  خانوادگی آرام و توام با شادی رزمنده های اسلام نشان می دهد که آنها از تمام تعلقات خود گذشتند و برای دفاع از آرمانهای متعالی شان تا پای شهادت، اسارت و جانبازی پیش رفتند.   
 
مدیر گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو نوید یک سریال جذاب و دیدنی را به مخاطبان شبکه دو داد و افزود: عوامل تولید «دولت مخفی» با همه انرژی و توان خود ساخت این سریال را به اتمام رساندند و به اعتقاد من این سریال به‌یکی از آثار ماندگار تلویزیون تبدیل خواهد شد.
 
پژمان بازغی، لاله اسکندری، سام درخشانی، علی اوسیوند، سعید داخ، مهدی صبایی، مهتاج نجومی، امیر آتشانی، مریم بوبانی، کاوه خداشناس، هادی قمیشی، مریم سلطانی، کریم خودسیانی، محمدرضا رهبری ، ابراهیم برزیده، مجید عبدالعظیمی، مهتاب شکریان، جواد صارمی، شهروز ابراهیمی و هنرمندان خردسال آرمیتا مرادی، سونیا اسپهرم و آندیا سیفی از بازیگران سریال «دولت مخفی» هستند.
 
بازغی از بازیگران اصلی این سریال  نقش سعید را بر عهده دارد، او  از جوانان جنوب کشور است و پدرش با شروع جنگ مفقود می‌شود. او برای نجات جان بقیه اعضای خانواده، آنها را به شمال کشور می‌برد، اما خودش به جبهه برمی‌گردد و دائم بین جبهه و شمال کشور در رفت و آمد است تا این‌که در عملیاتی به اسارت درمی‌آید و بعد از آن ماجراهای زندگی سعید را در اردوگاه‌های عراقی خواهیم دید.
 
لاله اسکندری نیز در این سریال دفاع مقدسی نقش پروانه را بازی می‌کند، دختری که سعید به او علاقه دارد اما هر بار که این دو نفر تصمیم به ازدواج می‌گیرند، اتفاقی مانع ازدواج آنها می‌شود.
 
فیلمنامه سریال را رحمان سیفی آزاد و داریوش ربیعی نوشته اند، از دیگر عوامل این سریال می توان به مدیر تولید: شهرام دانش‌پور، مدیر تصویربرداری: ایرج عاشوری، طراح صحنه و لباس: سعید ‌آهنگرانی، جانشین تولید: یعقوب جهانگیرفرد و محمود ریحان صفت، طراح گریم: مهری شیرازی، مدیر صدابرداری: هادی معنوی‌پور، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: هوشنگ قنواتی زاده و مهدی آقایی، منشی ‌صحنه: زهرا جعفری، فرحناز خسرو آبادی، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، تدوین: سیدمجید امامی گروه تدوین: مجید حسنی و مریم جلالی، صداگذار: مجید حسنی، جلوه های ویژه : سینا قویدل، تحقیق : ریحانه بهبودی و پروانه صالح و  موسیقی متن: امیر توسلی اشاره کرد.
 
«دولت مخفی» به سفارش گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو در 32قسمت تولید شده است . که از شنبه تا پنج شنبه ساعت 21:30 از شبکه زندگی پخش می شود. ساعت 2 بامداد ، 10:30 و 13:20 روز بعد باز پخش این مجموعه  تلویزیونی خواهد بود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن