تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804238672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا به دنبال توسعه اسلام آمریکایی و داعشی در جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه کرج: آمریکا به دنبال توسعه اسلام آمریکایی و داعشی در جهان است کرج- ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج گفت: آمریکا همنوا با رژیم صهیونیستی به دنبال توسعه اسلام آمریکایی و داعشی در منطقه و جهان است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین "سید محمدمهدی حسینی همدانی" در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به دشمنی های آمریکا در حق مردم ایران، بیان داشت: آمریکا دشمن ملت ایران و اسلام است و تا زمانی که دست از دشمنی برندارد ما تا آخرین قطره خون در مقابل زیادی خواهی های ایالات متحده می ایستیم.
وی با تاکید بر آنکه مردم ایران با تاسی به امام حسین (ع) تن به ذلت نمی دهد، اظهار داشت: آمریکا و اذناب او بدانند که ملت ایران حسینی است و در فرهنگ عاشورا رشد کرده و از هیچ دشمنی نمی ترسد و همانند امام حسین (ع) در مقابل ظلم می ایستد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز یادآورشد: غربی ها به هر بهانه به دنبال تحریم هستند و در مذاکرات ایران و گروه 1+5 به دنبال توافق نیستند و فقط به دنبال زورگویی و همنوایی با رژیم صهیونیستی هستند.
وی تصریح کرد: اوباما در صدد باج خواهی از ایران است ولی این را باید بداند که مردم ایران با هدایت مقام معظم رهبری محکم و استوار در مقابل غربی ها می ایستند.
حسینی همدانی با اشاره به مذاکرات روزهای آینده تیم هسته ای ایران و گروه 1+5 خاطرنشان کرد: تیم هسته ای جمهوری اسلامی ایران باید با اتکا به خداوند و ارشادات رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم غیور ایران، بدون هیچ واهمه ای از حق ملت خود دفاع کنند و ذره ای از حق مردم ایران عقب نشینی نکنند و در موضع اقتدار با غرب مذاکره نمایند.
امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به سخنان یک مقام آمریکایی که گفته بود "پس از توافق ایران و غرب در مساله هسته ای، تحریم های ایران باید به جای خود باقی بماند" بیان داشت: از ابتدای مذاکرات هسته ای مشخص بود که غربی ها به دنبال توافق با ایران نیستند بلکه فقط به دنبال بهانه تراشی می باشند.
وی در ادامه با اعلام اینکه برخی از مسوولان به دنبال حل مشکلات با غرب از طریق مذاکره هستند، افزود: رهبر معظم انقلاب به دنبال حل مشکلات کشور با اتکا به خداوند، مردم غیور ایران و توان داخلی است.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در تعاملات جهانی برای چندمین بار حسن نیت خود را ثابت کرده، اظهار داشت: غربی ها به هیچ عنوان به اصول پایبند نیستند و همواره پیمان شکنی می کنند اما می بینیم به جای آنکه به تعهد خود پایبند باشند خواهان راستی آزمایی ایران در مساله هسته ای هستند.
وی در ادامه سخنان خود گفت: غربی ها در مذاکرات خود با ایران به دنبال تسلیم جمهوری اسلامی هستند ولی این را باید بدانند که ملت ایران با استعانت از شور حسینی در مقابل زورگویی های غرب می ایستند و هرگز تسلیم خواسته های نامشروع آنها نمی شوند چرا که ما توان هسته ای خود را بدون کمک خارجی ایجاد کرده ایم و روی پای خودمان هستیم.

**مسوولان به مردم گزارش بدهند
حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی در قسمت دیگری از سخنان خود اقتصاد مقاومتی را که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید مضاعف دارند را راهگشای مشکلات کشور دانست و تاکید کرد: ما از مسوولان کشور انتظار داریم که بیایند و بگویند طی یکسال گذشته در خصوص اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در کشور چه کار کرده اند.
امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به عاشورای حسینی و ایام سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)و یاران با وفایش، بیان داشت: هرسال که می گذرد شور حسینی در جهان گسترده تر می شود و امسال نیز ما شاهد آن بودیم که این شور در نقطه نقطه عالم گسترده تر شد.
وی، پیام شور حسینی را منطق عاشورا و منطق زمینه ظهور حضرت حجت (عج) دانست.
خطیب نماز جمعه کرج، جلسات عزاداری در استان البرز را بسیار پرشورتر از سالهای گذشته دانست و تاکید کرد: جلسات عزای حسین (ع) باید در مسیر صحیح حرکت کند و خدای نکرده دچار خرافه و بدعت نشود.
امام جمعه کرج با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) بیان داشت: این امام بزرگوار در کنار حضرت زینب (س) ناشر وقایع کربلا، قیام عاشورا و زنده نگه داشتن قیام امام حسین (ع) و افشاگر جنایت یزید و خاندان بنی امیه بود.
وی افزود: امام سجاد (ع) هرجا که فرصت می کرد جنایت یزید و بنی امیه را برای مردم افشا می کرد هرچند ایشان در دوران اختناق زندگی می کرد.
حسینی همدانی در بخش دیگر سخنان خود به تحولات فلسطین اشاره کرد و گفت: موج جدیدی از انتفاضه در سرزمین های اشغالی توسط فلسطینیان آغاز شده که دلیل آن توهین صهیونیست ها به مقدسات مسلمانان در مسجد الاقصی است که انشاءالله به اضمحلال رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد.
امام جمعه کرج در خطبه دیگر نماز جمعه با تاکید بر رعایت تقوای الهی افزود: تقوا انسان را از آفات دور می کند و باعث دوری انسان از بدی ها می شود.
وی یکی از راههای رسیدن به یقین و تزکیه روح را تقوا دانست و گفت: مومنان باید اهل تقوا باشند و ثمره تقوا این است که مومنان بهشت و جهنم را در همین دنیا به چشم خود می بینند چرا که چشم انسان متقی در این دنیا باز می شود.ک/2
693/ 1200


16/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن