تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819530738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماز سومین روز شهادت امام حسین (ع) در همدان اقامه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماز سومین روز شهادت امام حسین (ع) در همدان اقامه شد همدان - ایرنا - نماز ظهر سومین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در میدان امام خمینی (ره) این شهر اقامه شد.


به گزارش ایرنا عزاداران و سوگواران حسینی در شهر دارالمومنین همدان پس از برگزاری آیین های عزاداری سومین روز شهادت سید و سالار شهدا امام حسین (ع) همزمان با اذان ظهر به عزاداری خود پایان داده و نماز ظهر را به صورت جماعت اقامه کردند.
اقامه نماز ظهر سومین روز شهادت امام حسین(ع) در بین سوگواران حسینی به تاسی از سیره امام حسین (ع) و یاران باوفایش باشکوه خاصی انجام شد.
معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: همدان تنها استانی است که نماز ظهر سومین روز شهادت امام حسین (ع) را به صورت جماعت اقامه می کند و این برنامه امسال برای هشتمین سال متوالی انجام شده است.
"حسن کرمی نور" افزود: این برنامه مهم فرهنگی با هدف انسجام بخشی و تمرکز هیات های حسینی هر سال باشکوه خاصی در میدان امام خمینی (ره) همدان برگزار می شود.
وی بزرگترین و بالاترین فلسفه قیام عاشورا را زنده نگه داشتن ارزش های دینی به ویژه نماز عنوان کرد و گفت: در یک جمله می توان گفت هدف و فلسفه قیام عاشورا نماز بود و امام حسین (ع) و یارانش شهید راه نماز شدند.
وی اضافه کرد: امام حسین (ع) در ظهر عاشورا و در زیر باران نیزه و شمشیر نماز را اقامه کردند و مردم مومن و عزادار همدان نیز با تاسی از سیره عملی امام حسین (ع) نماز سومین روز شهادت این امام همام را با شکوه هر چه بیشتر اقامه می کنند.
7523/576


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن