تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820741087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویکرد فرهنگی، بهترین راه حل موضوع فضاهای مجازی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار اردکان: رویکرد فرهنگی، بهترین راه حل موضوع فضاهای مجازی است یزد - ایرنا - فرماندار اردکان، برخوردهای سلبی با موضوع فضای مجازی را راه گشا ندانست و گفت: رویکرد فرهنگی، بهترین راه حل این موضوع است.


به گزارش ایرنا "حسین اسماعیلی" روز پنجشنبه در نشست کمیسیون ارتقای امنیت عمومی شهرستان افزود: اصل دین ما بر حفظ حرمت و اقدامات ایجابی و زمینه سازی های فرهنگی است و آنچه باعث رشد و اعتلای انقلاب اسلامی شد همین رویکردهای فرهنگی و ایجابی بود.
وی اضافه کرد: برخورد با مصداق هایی مانند ماهواره، فضای مجازی، اینترنت و... نباید صرفا سلبی و پلیسی باشد و باید نگاه همه دستگاه ها بر پایه تفکر فرهنگی و ایجابی باشد.
این مسوول اظهار کرد: وجود آسیب های اجتماعی نشانگر نیاز جامعه به فعالیت بیشتر مسوولان دستگاه ها و ادارات اجرایی می باشد و به نظر می رسد که وظایف محوله این دستگاه ها باید با قدرت و قوت بیشتری انجام شود.
فرماندار اردکان با بیان اینکه عدم همه جانبه گرایی در اجرایی نمودن پروژه ها و طرح ها نیز باعث بسیاری از مخاطرات و آسیب های اجتماعی شده تصریح کرد: لازم است همه افراد در هر سمت و مسئولیتی هستند ضمن آشنایی با وظایف خود ، در اجرایی کردن برنامه های همسو با سیاست های کلان کشوری اهتمام داشته باشند .
اسماعیلی گفت: ما باید وظیفه خود را به خوبی انجام بدهیم چرا که دارای مردمی متعهد و انقلابی و رهبری فرزانه هستیم که در بدترین شرایط حافظ نظام و کشورشان هستند.
دادستان عمومی انقلاب شهرستان اردکان نیز در این نشست ادامه داد: به طور کلی شناخت آسیب های اجتماعی و اولویت بندی آن و نیز راه های مبارزه با چنین آسیب هایی مستلزم یک امر کارشناسی با حضور بهترین و فنی ترین کارشناسان از رشته های مربوط از جمله روان شناسی ، جرم شناسی ، جامعه شناسی ، مددکاری اجتماعی و ... می باشد.
"محمدعلی ابوالحسنی" افزود: آسیب های اجتماعی در تمام کشور یکسان نیست بلکه براساس هر منطقه متفاوت و متغییر است و بعضا همانند مواد مخدر ، آنتن ماهواره و سایت های اینترنتی و طلاق عمومیت و کلیت دارد.
وی اضافه کرد: صرف جرم دانستن و مقابله با چنین آسیب هایی کفایت نمی کند بلکه مستلزم یک کار فرهنگی و کارشناسی از جمله اطلاع رسانی در زمینه خطرات ان و آموزش همگانی می باشد و این امر مستلزم تلاش تمام دستگاه های دولتی و حتی نهادها و موسسات غیردولتی است.
دادستان اردکان تصریح کرد: با گسترش تکنولوژی و فناوری بوی‍ژه در قرن بیستم و یکم و ایجاد شبکه های اینترنتی و ماهواره ای برخورد غیرفنی و سطحی با چنین پدیده هایی باعث آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی خواهد شد.
ابوالحسنی تاکید کرد: بنابراین پیشنهاد می شود با بهره گیری از همین تکنولوژی با معایب و مضررات آن مبارزه شود.
وی ادامه داد: حتی بعضی از شبکه های ماهواره ای که فاقد هر گونه آثار سوء ضد فرهنگی و بعضا مفید هستند از طریق کارشناسی انتخاب و به سایت دی جیتالی کشور متصل شود تا امکان استفاده گزینشی از آن برای شهروندان میسر باشد تا این امر باعث خودداری از استفاده از تمام شبکه های ماهواره ای گردد.ک/3
7544/ 650


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن