تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820875278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرک غزالی بهترین گزینه برای لوکیشن شکر آباد بود/ در این مجموعه به دنبال راه حل نیستیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: "شهاب عباسی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
شهرک غزالی بهترین گزینه برای لوکیشن "شکر آباد" بود/ در این مجموعه به دنبال راه حل نیستیم
کارگردان مجموعه طنز "شکرآباد"‌ گفت:‌شهرک غزالی بهترین گزینه برای طرح اتفاقات با فضا و بستری سنتی بود.


"شهاب عباسی" کارگردان سریال "شکر آباد" با اشاره به تفاوت‌های این اثر با مجموعه "خنده بازار" در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: شاکله اصلی مجموعه "شکر آباد" از آیتمی در "خنده‌ بازار" بود و از همان کار پی‌ بردم که ظرفیت سریال شدن را دارد.

وی افزود: "شکر آباد" به مشکلات اجتماعی، ناهنجاری‌های رفتاری و به اتفاقات روز اختصاص داشته و در هر قسمت اتفاق‌های مطرح شده بسته می‌شود.

عباسی تصریح کرد: در "شکر آباد" به دنبال راه چاره نیستیم و فقط مشکلات را مطرح می‌کنیم که هر مسئله‌ای با کمی طنز و کمدی آمیخته شده است.

این هنرمند کشورمان در خصوص لوکیشن شهرک غزالی و استفاده از فضایی به نام "بازار" اظهار داشت: بازار نیاز به فضا و لوکیشنی سنتی داشت تا پویایی آن بیشتر به چشم آید و شهرک غزالی هم بهترین گزینه برای ما بود.

عباسی با اشاره به فرهنگ ایران – اسلامی در "شکر آباد" گفت: "شکر آباد" بعنوان یک اثر فرهنگی مشکلات را مطرح کرده و بررسی آداب و معاشرت در دین و احترام به بزرگترها را محور اصلی کار خود قرار داده است.

بازیگر سریال "خنده بازار"، افزودک تاکید مدیران شبکه نیز به داشتن فضایی شادتر و کمدی در "شکر آباد" است.

وی درباره اپیزودی بودن مجموعه "شکر آباد" ادامه داد: نهایت سعی خود را داشتیم تا از فضای "خنده بازار" خارج شویم و بر خلاف آن کار که آیتمیک بوده این اثر اپیزودی در 10 تا 15 دقیقه روی آنتن می‌رود.

کارگردن "شکر آباد" کشورمان در خصوص تیم پشت صحنه تصریح کرد: تیم "شکر آباد" گاه به بیش از 50 نفر می‌رسد و همه صادقانه و با عشق کار را پیش می‌برند و جو دوستانه‌ای در پشت صحنه و جلوی دوربین حاکم است.

عباسی در خصوص پخش نشدن این برنامه در دهه اول محرم گفت: فکر می کنم بعد از دهه اول مجموعه "شکر آباد" روی آنتن رود و اوایل دی ماه سال جاری نیز به پایان رسد.

وی با اشاره به مخاطبان شبکه نسیم، افزود: "شکر آباد" در 90 قسمت 20 تا 25 دقیقه ای هر شب از شبکه "نسیم" روی آنتن می‌رود و با وجود اینکه در همه شهرها امکان سیگنال رسانی ندارد، این برنامه با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.

عباسی با اشاره به برنامه‌های آینده خود و پخش سریال "شکر آباد" در نوروز 94 خاطر نشان کرد: اوایل دی ماه سال جاری مجموعه "شکر آباد" در 90 قسمت پخش خود را تمام کرده و هنوز ساخت برنامه‌ای را برای نوروز 94 در دست ندارم.


انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن