تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819368083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارقان حرفه ای در دام پلیس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سارقان حرفه ای در دام پلیس همدان - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان از دستگیری اعضای سه باند حرفه ای سرقت منازل، اماکن و وسایل نقلیه در آبانماه امسال خبر داد.


سرهنگ "علی اصغر خرم روی" روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : دو باند حرفه ای که در شهرستان همدان اقدام به سرقت منازل، اماکن و موتور سیکلت می کردند بعد از ساعت ها کار اطلاعاتی و مراقبت های پلیسی شناسایی و منهدم شدند.
وی اضافه کرد : ماموران انتظامی 14 نفر از اعضای این دو باند حرفه ای سرقت را دستگیر کردند و سارقان در بازجویی ها به 77 فقره سرقت در شهرستان همدان اعتراف کردند.
وی از انهدام یک باند سرقت منزل در همین مدت زمان خبر داد و گفت : چهار نفر از اعضای این باند دستگیر و به 36 فقره سرقت اموال باارزش منزل مسکونی معترف شدند.
وی بیان کرد: طبق بررسی های صورت گرفته 60 درصد از علل و عوامل بروز سرقت رعایت نکردن نکات ایمنی و بی توجهی به توصیه های پلیسی از سوی مالباختگان است.
جانشین انتظامی استان همدان مثال زد: در پرونده ای فردی به رغم مجهز کردن منزل مسکونی به دوربین مدار بسته و سیستم ضد سرقت هنگام خروج از منزل هر دوی آنها را خاموش کرده است.
وی اضافه کرد: همچنین شماری از مالباختگان اموال با ارزش از جمله مدارک هویتی و وجه نقد را در داخل خودرو قرار داده و با پارک خودرو در معابر عمومی راهی خانه یا محل کار می شوند.
وی با ذکر اینکه خودرو محل امنی برای محافظت از اموال با ارزش نیست افزود: قرار دادن اموال در داخل خودرو و به ویژه در انظار عموم سارقان را وسوسه کرده و آنها در یک فرصت اقدام به سرقت آنها می کنند.
وی بیان کرد: شهروندان باید برای محافظت از اموال خود به توصیه های پلیسی توجه کنند از سوی دیگر نیز پلیس با تمام توان برای ارتقای نظم و امنیت و افزایش احساس امنیت تلاش می کند.
سرهنگ خرم روی گفت: میزان کشف به وقوع سرقت در آبانماه امسال در استان همدان 94 درصد بوده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.
وی با ذکر اینکه قدرت کشف پلیس افزایش داشته است اظهار کرد: نسبت کشف به وقوع در هفت ماه نخست امسال 87 درصد بوده که نسبت به زمان مشابه در سال 92 حدود دو درصد افزایش داشته است.
7525/576


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن