تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821013781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت برای پایان دادن به اقدامات تروریست های تکفیری اراده سیاسی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رهبر جنبش انصارالله : دولت برای پایان دادن به اقدامات تروریست های تکفیری اراده سیاسی ندارد تهران- ایرنا- رهبر جنبش "انصارالله" طی سخنانی در مراسم روز عاشورا در "صعده" یمن، گفت: دولت و رییس جمهور و کمیته امنیتی برای پایان دادن به تحرکات پلید جریان های جنایتکاران تکفیری ، فاقد اراده سیاسی است.


به گزارش پایگاه اینترنتی "العهد"، "سید عبدالملک حوثی" در ادامه سخنرانی خود افزود: یمن در سایه تعطیل شدن فرآیند سیاسی و تلاش برای گسترش ناآرامی و تجزیه کشور در حال گذر از خطرات متعددی است.
وی اضافه کرد: ما هم اکنون با یک تهدید امنیتی روبه رو هستیم که در دستان پلید انتشار یافته تکفیری ها در کشور نمایان شده و از سرپوش سیاسی بهره مند است.
به گفته حوثی، دشمنان اسلام از تکفیری ها به عنوان ابزاری برای درهم کوبیدن امت مسلمان از درون بهره می برند.
رهبر جنبش انصارالله، تاکید کرد: اگر نیروهای امنیتی به مسوولیت خود در نبرد با تکفیری ها عمل نکنند، ما در کمیته های مردمی تمام تلاش خود را برای حفظ کشور به کار خواهیم برد.
او از ملت یمن و کمیته های مردمی خواست تا با افزایش آمادگی رزمی، خود را برای هر گونه احتمال آماده کنند.
حوثی، تاکید کرد: ما اجازه نخواهیم داد که کشور به سوی آشوب و فروپاشی امنیتی، سیاسی و اقتصادی پیش برود.
رهبر جنبش انصارالله، افزود: دشمن صهیونیست علیه مقدسات امت مسلمان و در راس آن مسجد الاقصی در حال توطئه است و در این راستا از واقعیت موجود در جهان اسلام و اقدامات تکفیری ها برای سرگرم کردن مسلمانان سوء استفاده می کند.
سید حوثی در مورد سالروز عاشورا گفت: امام حسین (ع) نشانه های راه حق را برای امت مسلمان ترسیم کرد و ما امروز نیازمند مراجعه به مکتب آن امام همام هستیم . در این راستا باید عزت و سربلندی را به عنوان یک ارزش در برابر جریان های مستکبر که می خواهند بر ملل مسلمان مسلط شوند، تقویت کرد.
وی افزود: ما به هیچ کس اجازه نخواهیم داد که حقوق ملت را دور بزند و اگر امت مسلمان مسوولیت خود را به فراموشی بسپارد و تسلیم حاکمیت ستمکار شود در آن صورت شریک ظلم و ستم ستمکاران خواهد شد.
حوثی ادامه داد: آزادگان جهان باید امام حسین (ع) را سرمشق حرکت خود قرار دهند، امت مسلمان بدون سرمشق گرفتن از مکتب امام حسین (ع) در گمراهی و تباهی باقی خواهد ماند.
وی خاطرنشان کرد: روایت شجاعت امام حسین (ع) روشن ترین نماد اسلام اصیل است، امروز امت مسلمان نیازمند آن است تا از مکتب وی درس عبرت بگیرد.
رهبر جنبش انصارالله در پایان گفت: امام حسین (ع) نه تنها یک انقلابی بلکه رهبر و پرچمدار هدایت انسان هاست.
خاورم ** 1487 **7074**1586


14/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن