تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799211537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت روحانی فرصت مناسبی برای پایان دادن به تحریم‌ها است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رضایی در دیدار با مقام ارشد وزارت خارجه هلند: دولت روحانی فرصت مناسبی برای پایان دادن به تحریم‌ها است خبرگزاری پانا: ˝ویم خیرتس˝ مدیرکل سیاسی وزارت خارجه هلند و مشاور ارشد وزیر خارجه این کشور به همراه یوهانس دوما سفیر هلند در تهران عصر روز گذشته(شنبه) با محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت و گو کرد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۷ مهر ساعت 13:12



به گزارش خبرگزاری پانا، رضایی در ابتدای این دیدار با اشاره به روابط میان دو کشور و شرایط منطقه گفت: دولت آقای روحانی فرصت مناسبی برای پایان دادن به تحریم ها و همکاری ایران و اروپاست. ایران و هلند می توانند کمیته مشترک برای مبادلات اقتصادی در حوزه های مختلف از جمله محیط زیست، دارو و غذا داشته باشند و طبیعی است که ارزش این همکاری ها در شرایط تحریم‌های ناعادلانه در ذهنیت ملت ایران می ماند. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحولات منطقه، گفت: شما باید اسلام را خوب بشناسید،حوادثی که در کشورهای مختلف منطقه مانند یمن روی می دهد نشان می دهد که ملت ها می خواهند شخصیت و هویت واقعی خود را به دست بیاورند و کشورشان پیشرفت کند . البته دو عنصر اسلام و ضدیت با اسرائیل در میان همه این تحولات به طور مشترک وجود دارد. رضایی با اشاره به حوادث عراق گفت: داعش از میان جبهه ضد سوریه شکل گرفت و این در شرایطی بود که غرب قبلاً از آنها حمایت می‌کرد مانند زمانی که از طالبان و یا صدام حمایت می کرد. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین تاکید کرد: بررسی نتیجه اقدامات غرب طی چهل سال اخیر در مقابل تحولات منطقه خاورمیانه نشان می دهد که استراتژی غربی ها یا شکست خورده و یا وضعیت را بدتر کرده است. رییس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین افزود: امنیت منطقه،حل مسئله سوریه، یمن، عراق، بحرین و امنیت خلیج فارس و نفت بدون حضور ایران امکان پذیر نیست. در ادامه این دیدار ویم خیرتس مدیرکل سیاسی وزارت خارجه هلند و مشاور ارشد وزیر خارجه این کشور با اشاره به روابط 400 ساله هلند با ایران، گفت: ما در گسترش روابط با ایران بسیار جدی هستیم و معتقدیم ظرفیت های خوبی در همه سطوح برای همکاری های مشترک وجود دارد چرا که ایران و هلند منافع مشترک و تهدیدهای مشترک مانند موضوع داعش دارند. مدیرکل سیاسی وزارت خارجه هلند افزود: ما معتقدیم داعش نه دولت است و نه اسلامی و باید به طور جدی با آنها مقابله شود و البته برای حل معضل داعش باید نقش ایران در نظر گرفته شود. مشاور ارشد وزیر خارجه هلند با اشاره به سابقه حضور غربی ها در منطقه گفت : ما قبول داریم که دخالت غربی ها در افغانستان و عراق اوضاع را بهتر نکرده است و حتی شرایط منطقه اکنون بدتر شده است ولی تضمینی وجود نداشت که در صورت عدم دخالت غربی ها شرایط بهتری وجود می داشت. محسن رضایی در پاسخ، با برشمردن نتیجه برخی رفتارهای آمریکا در قبال ایران پس از انقلاب اسلامی گفت: این فرض شما درست نیست و سیر تحولات منطقه نشان می دهد این دخالت ها نتیجه معکوس داده است. مشاور ارشد وزیر خارجه هلند در پایان، ادامه این دیدارها را برای گسترش روابط مفید دانست و گفت: راه حل مشکلات گفتگو است و نقش ایران در این میان مهم است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن