تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820246821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشایی راه های عشایری درشهرستان دشتی آغازشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بازگشایی راه های عشایری درشهرستان دشتی آغازشد بوشهر-ایرنا- رییس اداره امورعشایری شهرستان دشتی گفت: کاربازگشایی وترمیم راه های عشایری این شهرستان آغاز شده است.


عبدالرسول کهزادی روز چهارشنبه درگفت وگوبا ایرنا افزود: براثر بارندگی های اخیر بسیاری ازراه های عشایری شهرستان تخریب یا مسدود شده بود که امسال برای بازگشایی وترمیم راه های عشایری ازمحل تملک دارای هایی استانی اعبتاری یک میلیارد ریال اختصاص یافته است.
کهزادی اضافه کرد: با این اعبتار بیش از100 کیلومتراز مسیرهای اصلی تردد عشایر از جمله مسیر خائیز تنگستان تا کوه سیاه دردشتی، مسیر سهو تا پشت پرشنبه، درویشی تا باغان و کردلان و درگوها بازگشایی وترمیم خواهد شد.
وی ادامه داد: امسال یک میلیارد نیز برای آبرسانی سیارعشایر در دشتی اختصاص یافته که با دو دستگاه تانکر آب شرب عشایر درسطح شهرستان تامین و توزیع می شود.
رییس اداره امورعشایری شهرستان دشتی بیان کرد: براثر زلزله سال گذشته تعدای آب انبارعشایر تخریب شده بود که تاکنون 15 آب انبار احداث وترمیم شده و دو آب انبار نیز درمناطق زلزله زده در دست ترمیم است.
کهزادی اظهارکرد: سه آب انبارجدید نیز درمناطق عشایری دشتی احداث خواهدشد که درتامین آب شرب عشایر بسیار موثر است.
رییس اداره امورآب شهرستان دشتی افزود: این شهرستان پس از دشتستان بیش از دو هزارخانوار با هست هزارنفرجمعیت عشایری استان بوشهر در خود جای می دهد.
وی گفت: عشایر این شهرستان با 150 هزار راس دام نقشی بسیار مهم در تولید گوشت قرمز و فراوردهای دامی دارند.
کهزادی یکی ازمشکلات عمده عشایر دردشتی واستان بوشهر را نداشتتن جایگاه فروش دام عنوان کرد و افزود: عشایر این استان به دلیل این مشکل بناچار داام های خود را به استان فارس حمل و درآنجا به فروش می سانند که هزینه های زیادی برآنان تحمیل می کند.
وی خواستار همکاری ومشارکت بخش خصوصی برای احداث جایگاه خرید دام عشایر برای تامین گوشت قرمز استان بوشهر شد. ک/3
7206/539


14/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن