تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819738462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران، به مقوله مدیریت بحران در زمان وقوع حوادث توجه داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیران، به مقوله مدیریت بحران در زمان وقوع حوادث توجه داشته باشند شیراز- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: توجه به مقوله مدیریت بحران در زمان وقوع حوادث امری ضروری است و مدیران باید این مبحث مهم را مد نظر داشته باشند.


حسن فیاض پور، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان وقوع حوادث طبیعی مانند زلزله یا سیل، در کنار اقدامات سریع و بموقعی که باید انجام شود، مدیران باید تلاش کنند با مدیریت مناسب آرامش را در میان مردم حکمفرما کنند.
وی ادامه داد: مدیران باید در زمان وقوع یک حادثه بکوشند آرامش در بین مردم حاکم شود و از انجام کارهایی که ممکن است شهروندان را دچار ترس و وحشت کند خودداری کنند.
او اظهار کرد: علاوه بر رعایت این موضوعات از سوی مدیران، مردم نیز باید آموزش های لازم برای مواجه با حوادث را ببینند تا در صورت بروز حادثه ای، بتوانند با حفظ خونسردی، مسوولان را در مهار آن بحران یاری رسانند.
***فارس نیازمند 15 ایستگاه لرزه نگاری است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، این استان را با توجه به گستردگی نیازمند حداقل 15 ایستگاه لرزه نگاری دانست و گفت: هم اینک حدود هفت ایستگاه در استان فعالیت دارد که زمین لرزه ها با به ثبت می رساند.
فیاض پور افزود: با افزایش ایستگاه های لرزه نگاری، زمین لرزه ها با دقت بالاتری به ثبت می رسد که این مهم می تواند به مسوولان برای برنامه ریزی دقیق تر در جهت مقابله با حوادث و بحران های احتمالی کمک کند.ک/3
678 /675


14/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن