تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798975938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای درست برنامه تحول سلامت نظارت دقیق و مستمر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اجرای درست برنامه تحول سلامت نظارت دقیق و مستمر است گرگان - ایرنا - عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور؛ لازمه اجرای صحیح برنامه تحول سلامت را نظارت دقیق و مستمر دانست.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گلستان، سیدیعقوب جعفری در نشست هیات رئیسه دانشگاه، تفاوت پرداختی پزشکان متخصص و سایر جامعه پزشکی را از جمله آسیب های برنامه تحول سلامت عنوان کرد.
وی در این نشست که به منظور بررسی مشکلات پرستاران برگزار شد، ادامه داد: از وزارتخانه انتظار داریم در کنار اجرای برنامه تحول سلامت، نسبت به اجرایی شدن بحث تعرفه گذاری خدمات پرستاری اقدامات مؤثر را انجام دهد.
نماینده شهرستان های غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی نیز، برنامه تحول سلامت را انقلاب عظیم در عرصه سلامت توصیف کرد و گفت: این یک اقدامات شجاعانه بود که بسیاری از وزارتخانه ها شهامت اجرای برنامه این چنینی را نداشتند.
محمدجواد نظری مهر تجمیع بیمه سلامت و اصلاح قانون تعرفه گذاری را از ضروریات امروز حوزه سلامت عنوان کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری این موارد است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین با انتقادات از تفاوت تعرفه در بخش سلامت، به جامعه پرستاری استان قول داد که مطالبات پرستاران را در مجلس شورای اسلامی پیگیری نماید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در ادامه ضمن تمجید از همراهی و متانت پرستاران که از ابتدای شروع برنامه تحول نظام سلامت با تمام توان در اجرای مفید و مؤثر این برنامه تلاش کردند گفت: ما به مشکلات پرستاران اشراف کامل داریم و هر گونه اقدامی که نیاز باشد را انجام خواهیم داد زیرا پرستاران خدوم ما با وجود تمام محدودیت ها به بهترین شکل خدمت خود را ارائه می دهند.
تقی ریاحی افزود: در بحث نظام پرداخت ها، ما نیاز به یک تحول عظیم در بخش اداری و مالی وزارت بهداشت و درمان داریم که با حضور دکتر هاشمی اقدامات آن شروع شده است.
وی با بیان این که هم بدنه مدیریتی دانشگاه و هم وزارتخانه به مشکلات پرستاران آگاهی کامل دارند گفت: طرح تحول سلامت برنامه عظیمی بوده که مورد تائید بزرگان نظام و مقام معظم رهبری است لذا نباید با برخی رفتارهای غیرمتعارف، ارزش این برنامه اثربخش را زیر سؤال ببریم، قطعا نواقصی است که هم ما و هم وزارتخانه باید در جهت رفع آن حرکت کنیم.
در ابتدای جلسه نیز مشاور رییس در امور پرستاری و رییس نظام پرستاری گرگان و حومه از اجرایی شدن طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری از ابتدای آذر خبر داد و گفت: با حمایت های همه جانبه رییس دانشگاه، ما اولین دانشگاهی بودیم که افزایش سهم بری پرستاران را به وزارتخانه پیشنهاد دادیم.
محمدمهدی بطیار با انتقاد از راه اندازی مراکز درمانی بدون مجوز جذب نیروی انسانی گفت: ما برای تأمین نیروی پرستار این مراکز با مشکلات عدیده ای مواجه هستیم.
وی همچنین اصلاح ضریب تخت نسبت به پرستار، اصلاح نظام نوین، تأمین نیروی انسانی لازم برای بیمارستان های تازه ساخت و حذف واژه پرستار شرکتی را از سایر ضروریات جامعه پرستاری عنوان کرد.
602


14/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن