تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820208506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ندای هیهات مناالذله در تجمع بزرگ عاشوراییان قزوین طنین انداز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ندای هیهات مناالذله در تجمع بزرگ عاشوراییان قزوین طنین انداز شد قزوین- ایرنا - فریاد "مرگ بر آمریکا و هیهات منا الذله" در تقارن عاشورای حسینی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در تجمع بزرگ عاشوراییان استکبار ستیز شهرستان قزوین طنین انداز شد.


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، شرکت کنندگان در آیین های ویژه سوگواری عزاداری امام حسین (ع) و یارانش و راهپیمایی بزرگ یوم الله 13 آبان، با در دست داشتن پارچه نوشته هایی بر ادامه مبارزه با استکبار جهانی تا پیروزی کامل تاکید کردند.
راهپیمایان و عزاداران حسینی در این مراسم با سر دادن شعار" آمریکا، اسراییل ننگ به نیرنگتان، خون شهیدان ما می چکد از چنگتان" خشم و انزجار خود را از سیاست های سلطه جویانه استکبار جهانی اعلام کردند.
همچنین تجمع بزرگ عاشوراییان استکبار ستیز با حضور گسترده محبان اهل بیت و دسته های عزاداری در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار و شرکت کنندگان دراین مراسم با آرمان های والای قیام امام حسین (ع) در مبارزه با ظلم و ستم، تجدید بیعت کردند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در این مراسم با اشاره به تقارن 13 آبان و روز عاشورا، گفت: این دو روز مهم اشتراکات فراوانی دارند و از اهمیت بالایی برخوردار هستند.
حجت الاسلام والمسملین" علی قابل" با بیان اینکه 13 آبان برگرفته از عاشورای حسینی است، افزود: شعار محوری 13 آبان امسال "مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیستی و مرگ بر انگلیس" همان لعن بر یزید و یزیدیان است که حسینیان در این روز، مرگ شیاطین را آرزو می کنند.
وی با بیان اینکه بزرگترین آموزه قیام عاشورا ایستادگی در برابر ظلم و نپذیرفتن سلطه دشمنان خداست، اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 جلوه ای از شجاعت و هوشیاری ملت انقلابی ایران در برابر توطئه های استکبار بود و ماندگاری یوم اله 13 آبان، نشان دهنده جاودانگی آرمان های انقلاب و پیروزی ارزش های ماندگار ایران اسلامی در برابر منافع نامشروع آمریکا و استکبار است.
حجت الاسلام قابل، با اشاره به شهادت تعدادی از دانش آموزان توسط عمال رژیم شاه در 13 آبان سال 1357، گفت: همه ساله با برگزاری این مراسم به جهانیان اعلام می کنیم که استوار ایستاده و تداوم دهند راه شهدا هستیم.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان این که دشمنی آمریکا و استکبار علیه انقلاب اسلامی ایران کماکان ادامه دارد، خاطرنشان ساخت: باید به تعبیر مقام معظم رهبری بصیرت لازم را در مقابله با توطئه های دشمنان داشته باشیم.
7389/ 614/ 1625


13/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن