تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820942278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشدید خلع یدها، منافع زمین خوران را کوتاه مدت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون امور اراضی سازمان جنگل ها در گفت و گو باپانا: تشدید خلع یدها، منافع زمین خوران را کوتاه مدت می کند خبرگزاری پانا: معاون امور اراضی سازمان جنگل ها تشدید نظارت را راهکار مهمی در صیانت از اراضی ملی دانست و گفت: در صورت خلع ید از متجاوزین و تشدید خلع یدها کمتر کسی برای چنین اقدام غیر قانونی و منافعی کوتاه مدت سرمایه گذاری می کند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۳ آبان ساعت 09:47



فریدون عمو زاده در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پانا، در تشریح وضعیت مبارزه با زمین خواری اظهار کرد: مسائل و مشکلاتی که در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز وجود دارد در کنار تبدیل کاربری اراضی موجب نگرانی هایی است که نیازمند اقدامات جدی تر و اساسی در حوزه مبارزه با زمین خواری و صیانت از اراضی ملی است.
وی ادامه داد: لازم است در این شرایط دستگاه های مرتبط هماهنگی منسجمی را در حوزه حفظ و جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و ملی داشته باشند تا افراد سودجو از فاصله میان بخشی استفاده نکنند.
معاون امور اراضی سازمان جنگل ها همچنین به کنترل بیشتر و تشدید رفتارهای نظارتی در حوزه صیانت از امور اراضی اشاره کرد و گفت: نظارت مستمر با ویژگی های اصولی می توان پدیده زمین خواری را مهار کرد که البته لازم است تا دستگاه های متولی هر کدام راهکارهای مبارزه با زمین خواری را مشخص کنند و در این حوزه یکصدایی ایجاد شود.
عموزاده تصریح کرد: مبارزه با پدیده زمین خواری بر عهده یک دستگاه نیست و ضرورت دارد تا تمامی دستگاه های متولی اطلاعات خود در این حوزه را با یکدیگر تبادل کنند چرا که در موضوع متجاوزین به اراضی ملی همواره این افراد چندین گام از مقام های دولتی جلوتر حرکت می کنند و باید برای مقابله با زمین خواری از آنها پیشی گرفت.
وی در بخشی از سخنان خود تشدید خلع و یدها را از مهمترین عوامل بازدارنده در مبارزه با زمین خواری دانست و گفت: وقتی متجاوزین به عرصه های طبیعی بدانند که این اقدام آنها سود بلند مدتی ندارد و منافعشان در کوتاه مدت از بین خواهد رفت کمتر این خطرپذیری را خواهند داشت تا برای چنین اقدامات غیر قانونی سرمایه گذاری کنند.
معاون امور اراضی سازمان جنگل ها همچنین بر وحدت و عزم ملی و همکاری میان دستگاه های دولتی و کمک مردم برای بازپس گیری اراضی تصرف شده توسط متجاوزین به اراضی طبیعی و زمین های ملی تأکید کرد و خواستار توجه بیشتر مردم و مسئولان در صیانت از اراضی ملی شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن