تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819761564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجتماع بزرگ حسینیان اردبیل در تاسوعای حسینی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اجتماع بزرگ حسینیان اردبیل در تاسوعای حسینی


اجتماع عظیم مردم اردبیل در سوگ سرور شهیدان حسین بن علی (ع) حضرت ابافضل العباس و یاران با وفای سید الشهدا عصر دوشنبه در میدان عالی قاپو اردبیل برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از ایرنا ، در این آیین هزاران نفر از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در زیر برف و دمای زیر صفر با تجمع در میدان عالی قاپو در سوگ سرور و سالارشهیدان و یاران و انصارش به عزاداری پرداختند .

در این آیین یکی از روحانیون پیرامون فلسفه قیام عاشورا سخن گفته و تعدادی از مداحان اهل بیت در سوگ شهدای کربلا مرثیه خوانی کرده و شاعران اهل بیت نیز به شعر خوانی پرداختند .

فریادهای ˈلبیک یا حسین ˈ، ˈلبیک یا ابوالفضل ، از سوی عاشقان اهل بیت در این اجتماع عظیم بلند شده و عزاداران حسینی انزجار خود را از دشمنان اهل بیت (ع) از جمله داعش اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، پس از این اجتماع، گروه های عزادارای مساجد اردبیل در خیابان های این شهر به حرکت درآمده و به سینه زنی و نوحه سرایی پرداختند.

بر اساس یک سنت دیرینه نیز از صبح امروز بسیاری از عزاداران بعه صورت انفرادی و گروهی اقدام به پخش و افزوختن شمع در مساجد این شهر کردند.

همچنین در بزرگداشت تاسوعای حسینی اجتماع بزرگ عزاداران حسینی و عزاداری انها در شهرستان های ˈ نمین ، کوثر ، مشگین شهر ، نیر و پارس آباد مغان نیز برگزار شد .  
دانلود

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن