تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819759060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروی انتظامی خواستار همکاری بیشتر هیئت های مذهبی با این نیرو شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استان چهارمحال و بختیاری: نیروی انتظامی خواستار همکاری بیشتر هیئت های مذهبی با این نیرو شد خبرگزاری پانا:همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری طی اطلاعیه ای، خواستار همکاری هیئت های مذهبی با این نیرو در زمینه های رفع سد معبر و امنیت مراسم های اجرایی شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۱ آبان ساعت 15:20



به گزارش خبرگزاری پانا،در اطلاعیه نیروی انتظامی استان به مناسبت ماه محرم آمده است: نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت این حماسه عظیم و باشکوه، اعتقاد دارد که حرکت های عاشورایی بایستی بیانگر و تقویت کننده پیام جهاد، ایثار، شهادت و ترجمان اسلام و مکتب باشد و این نیرو تمامی تلاش و مساعی خود را در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم عزاداری سالار شهیدان به کار بسته و در این راستا همگام با امت حزب الله ضمن شرکت در عزاداری ایام محرم، تلاش خواهد کرد با ایجاد امنیت و آرامش هرچه بیشتر فضای مناسبی را برای عزاداران حسینی فراهم کند.
در ادامه این اطلاعیه از هیأت های مذهبی خواسته  شده به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم های عزاداری سید و سالار شهیدان از پخش نذورات در میدان های اصلی و خیابان های پرتردد خودداری کرده و نکات ذیل را مد نظر داشته باشند.
1.همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی برای پیشگیری از سد معبر و ایجاد ترافیک و راهبندان.
2.مسئولان هیأت ها قبل از حرکت دستجات حتماً برنامه مراسم هیئت خود و مسیرهای حرکت دستجات را به کلانتری های محل اعلام نمایند.
3.هیأت ها از سر و صدا و ایجاد مزاحمت خاص در ساعات بعد از نیمه شب که موجب آزار و اذیت مردم خصوصاً افراد بیمار و سالمندان می شود پرهیز کنند.
4. شئونات اسلامی به منظور حفظ حرمت شعائر دینی و شکوه ماه محرم رعایت شود.
5.هرگونه مورد مشکوک سریعاً به مراکز فوریت های پلیسی 110 و عوامل انتظامی مستقر در خیابان ها و میدان های اصلی اعلام گردد.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن