تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819991740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده نيروي انتظامي فردا به لرستان سفر مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۴۴ب.ظ)
فرمانده نيروي انتظامي فردا به لرستان سفر مي کند فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران فردا، چهارشنبه، با هدف ارزيابي نيروي انتظامي لرستان به اين استان سفر مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، فرمانده نيروي انتظامي لرستان در اين خصوص گفت: سفر دو روزه سردار اسماعيل احمدي مقدم به استان با هدف ارزيابي عملکرد نيروي انتظامي لرستان انجام خواهد شد.
در شش ماه نخست امسال در استان لرستان شاهد کاهش 34 درصدي منازل، 40 درصدي سرقت از مغازه، کاهش هفت درصدي سرقت خودرو، کاهش 32 درصدي سرقت موتور سيکلت، کاهش 41 درصدي کيف قاپي و کاهش 35 درصدي ساير سرقت ها و در مجموع کاهش 34 درصدي همه سرقت ها بوده ايم.
کاهش 50 درصدي آدم ربايي، کاهش 33 درصدي جرايم به عنف، کاهش 74 درصدي چاقو و قمه کشي نشان از عملکرد مناسب نيروي انتظامي استان در شش ماه نخست امسال است به طوري که در بحث وقوع سرقت ها از رتبه نه کشوري به 17 ارتقاء يافته است.
برابر آخرين ارزيابي‌هاي انجام شده فرماندهي انتظامي استان لرستان در شش ماهه نخست امسال رتبه نخست کشور را در زمينه کاهش سرقت به خود اختصاص داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن