تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818820046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشان در مورد بنگر ريسک مي‌کند؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: درخشان در مورد بنگر ريسک مي‌کند؟
محسن بنگر يک اخطاره است و در صورت دريافت کارت زرد در بازي روز پنجشنبه پرسپوليس مقابل گسترش فولاد دربي را از دست خواهد داد.
به گزارش نامه نیوز ، طبق قانون جدید سازمان لیگ در لیگ سیزدهم فوتبالیست های باشگاهی تنها یک بار می‌ توانند 3 اخطاره شده و در دفعات بعدی با دریافت دو کارت زرد از همراهی تیمشان محروم خواهند شد.


لازم به ذکر است که این قانون شامل محسن بنگر مدافع پرسپولیس شده است، چرا که او یک بار پیش از این 3 اخطاره شده و یک بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است. حال او در بازی قبلی پرسپولیس مقابل پیکان از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد بنابراین اگر مقابل گسترش فولاد تبریز هم کارت زرد بگیرد قادر به همراهی پرسپولیس در بازی بزرگ و سنتی پایتخت نخواهد بود.


حال مشخص نیست که حمید درخشان این ریسک را کرده و از بنگر در مقابل تیم جوان و درگیر گسترش فولاد تبریز استفاده خواهد کرد یا نه؟ به هر حال درخشان خوب می‌ داند که در صورت میدان دادن به بنگر هم احتمال محرومیت او را بالا می‌ برد و هم باعث می‌ شود تا فراز کمالوند به عنوان یکی از مربیان جوان فوتبال ایران که با قواعد اینچنینی فوتبال خیلی خوب آشناست، به خاطر هراس بنگر از سه اخطاره شدن تمام حملات تیمش را بر روی این مدافع متمرکز خواهد کرد.


منبع: ورزش سه


۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن