تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819724133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشدید خشونت ها در فرانسه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تشدید خشونت ها در فرانسه


نیروهای پلیس ضدشورش فرانسه با تظاهرات کنندگان در شهرهای نانت و تولوز درگیر شدند. این تظاهرات یک هفته پس از آن رخ می دهد که یک فعال جوان به وسیله نارنجک پلیس کشته شد.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر  به نقل از رویترز،  شش روز پس از کشته شدن یک طرفدار محیط زیست در تظاهراتی در فرانسه، اقدامات اعتراض آمیز علیه خشونت پلیس در این کشور همچنان ادامه دارد. رمی فرس جوان بیست و یک ساله فرانسوی شش روز پیش در جریان تظاهراتی که به درگیری بین معترضان و نیروهای امنیتی منجر شد، کشته شد. در این شش روز، تظاهرات و اعتراضات متعددی در فرانسه برگزار شده است. تظاهرات در شهرهای نانت و تولوز به درگیری بین پلیس و تظاهرات کنندگان منجر شد که بر اثر آن چند تن از معترضان و سه نفر از نیروهای پلیس زخمی شدند . در تظاهرات دو شهر دستکم شانزده تن از تظاهرات کنندگان توسط نیروهای پلیس بازداشت شدند. تظاهرات کنندگان به سوی پلیس بطری پرتاب می کردند و پلیس نیز در پاسخ از گاز اشک آور استفاده کرده است. خشونت ها در شهرهای نانت و تولوز زمانی تشدید شد که صدها نفر در این دو شهر در اعتراض به مرگ "رمی فریس" فعال جوان 21 ساله در 26 اکتبر بر اثر انفجار نارنجک پلیس تجمع کرده بودند.

درگیری پلیس فرانسه با معترضان

درگیری پلیس فرانسه با معترضان

مقام های فرانسوی اعلام کرده اند که نتایج آزمایش ها بر روی لباس های این فعال جوان نشان می دهد که وی با یک نارنجک تهاجمی کشته شده است. این نوع نارنجک ها که توسط پلیس برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان استفاده می شود پیش از این تصور نمی شد که قابلیت کشتن کسی را داشته باشد.

بر اساس اعلام پلیس در شهر نانت که تظاهرات و اعتراضات طولانی در مخالفت با احداث یک فرودگاه جدید برپا شده است ده ها نفر بازداشت و حداقل 4 نفر زخمی شده اند. مردم این شهر به سوی نیروهای پلیس شیشه های محتوی اسید پرتاب کردند. برنارد کازنیو وزیر کشور فرانسه با درخواست های مطرح شده برای استعفای وی به خاطر مرگ این جوان مخالفت کرده است.  
دانلود

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن