تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819758514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گازپروم واسطه گري فرانسه را نپذيرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۳۳ب.ظ)
گازپروم واسطه گري فرانسه را نپذيرفت شرکت گاز روسيه پيشنهاد اتحاديه ي اروپا براي واسطه گري شرکت فرانسه در انتقال گاز به اوکراين را رد کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از "ايتارتاس"، درپي نشست روز گذشته ي سه جانبه ي روسيه، اوکراين و اتحاديه ي اروپا امروز (چهارشنبه) گازپروم، شرکت نفت گاز روسيه اعلام کرد پيشنهاد اتحاديه ي اروپا براي جذب شرکت "جي دي اف سوئز" فرانسه به عنوان واسطه ي ارسال گاز به اوکراين را رد کرد.
روز گذشته در نشست بروکسل کميسيون اتحاديه ي اروپا پيشنهاد کرده بود براي ايجاد اطمينان بيشتر و تضميم بازپرداخت بدهي روسيه شرکت فرانسوي نقش واسطه انتقال گاز را ايفا کند.
گازپروم بش از همه چيز با خريده شدن گاز توسط شرکت هاي اروپايي در مرز روسيه و اوکراين مخالف است. اين شرکت اعلام کرد: "ما درحال حاضر طبق قرارداد قبلي به اروپا گاز صادر مي کنيم و درمورد اوکراين نيز فقط طبق قرارداد توافق شده حاضر به ارسال گاز هستيم."
اين درحالي است که "گانتر اوتينگر" کميسر انرژي اتحاديه اروپا روز گذشته پيشنهاد داده بود براي ايجاد اطمينان بهتر از روسيه گاز خود را با واسطه گري يکي از شرکت هاي اروپايي به اوکراين بفروشد که در صورتي که اوکراين موفق به پرداخت بدهي خود نشد صادرات گاز ادامه داشته باشد و اوکراين بعدا گاز را از شرکت واسطه دريافت کند.
دور بعدي مذاکرات گازي سه جانبه قرار است روز 29 اکتبر در بروکسل برگزار شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن